جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

امکان تغییر گروه

در ورژن بعد برای هر کارت امکان تغییر گروه نیز وجود خواهد داشت. هنگامی که به صفحه ی مشاهد کارت ها وارد می شوید با کلیک طولانی بر روی هر آیتم می توانید علاوه بر حذف،ویرایش و مشاهده مشخصات، گروه هر کارت را نیز تغییر بدهید.

   
پیشنهاد از «حامد حبیبی»

برنامه باز کردن فایل های فشرده zip و rar

فلش کارت هایی که در سایت قرار داده شده اند به صورت فشرده و با فرمت zip و یا rar هستند. و اگر در گوشی فلش کارت ها را دانلود می کنید نیاز است که فایل ها را از حالت فشرده خارج کنید و برای این کار در گوشی اندرویدی خود نیاز به یک برنامه برای انجام این کار دارید.اگر هم در ویندوز دانلود می کنید با برنامه WinRar اینکار رو می تونید انجام بدید.

برای راحتی کار دو برنامه اندرویدی برای مدیریت فایل های فشرده براتون میذارم که میتونید از لینک های زیر دانلود کنید. 

بعد از دانلود فلش کارت که فرمت zip  و یا rar دارند آنها را با این برنامه از حالت فشرده خارج کنید ( Extract کنید ) و سپس از طریق برنامه آنها را اضافه کنید.


لینک برنامه اول ( 7Zipper1.9.9.3 ) دانلود

برنامه دوم ساده تر و کم حجم تر است.

لینک برنامه دوم ( UnrarPro1.4 ) دانلود

امکان نوشتن پاسخ

به پیشنهاد یکی از دوستان «منصور توکلی» در ورژن بعد امکانی را خواهید دید که بواسطه ی آن بتوانید املای نوشتن کلمات خود را تقویت کنید و یا آزمون سخت تری از تسلط خود بر کارت ها بگیرید. گزینه ی دیگری مانند شکل زیر در تنظیمات برنامه افزوده شده است


که در صورت فعال کردن آن، هنگام لمس کردن گزینه نمایش پاسخ، کادری همانند شکل زیر برای شما به نمایش در خواهد آمد که شما باید جواب را در آن بنویسید.

اگر جواب را درست بنویسید و گزینه تایید را بزنید پاسخ به شما نمایش داده خواهد شد و اگر اشتباه باشد کادر پاسخ قرمز رنگ خواهد شد. و اگر هم مایل نیستید، گزینه پاسخ را بزنید تا جواب به شما نمایش داده شود.
در صورتی هم که می خواهید این روند خاتمه یابد گزینه غیرفعال کردن را بزنید تا دیگر این کادر به نمایش درنیاید.
بدین صورت می توانید املای نوشتن کلمات خود را تقویت کنید و تسلط خود را نیز بر جواب ها بسنجید.
این امکان در ورژن بعد یعنی ۳.۲.۰ خواهد بود.
با تشکر از «منصور توکلی» بابت این پیشنهاد

هرگونه سوال در مورد برنامه، ابهام در اجرا و یا مشکل را از طریق ایمیل در میان بگذارید. در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.

اگر هم مشکلی در اجرای برنامه ها باشد حتما رفع خواهد شد و آپدیت برنامه در بازار قرار خواهد گرفت.

دوستانی که تا بحال با ما تعامل داشته اند دیده اند که مشکلاتشان در کمترین زمان رفع شده است. خودتان هم از قسمت «تغییرات اخیر» در بازار می توانید مشاهده کنید که تغییرات اخیر برنامه کاملا مطابق با خواسته ها و نظرات شما بوده است.

سوالات شما در سایت بازار و یا پیغام های شما در وبلاگ به آدرس ایمیلتان پاسخ داده می شود. پس اگر در وبلاگ پیغامی دادید یا در سایت بازار سوالی پرسیدید ایمیل خود را چک کنید.

Email : Kaveh228@gmail.com

امکان ایجاد فلش کارت تصویری

در ورژن بعد ، یعنی ورژن ۳.۱.۰ برنامه یکی از امکاناتی که خواهید دید اینه که میتونید فلش کارت تصویری بسازید. تا به حال می تونستید از کارت های گروه هایی که ایجاد کردید فلش کارت هایی رو با فرمت TXT و یا CSV بسازید که تنها متن فلش کارت ها توی اونا ذخیره می شد. اما ازین پس می تونید نوع دیگه ای از فلش کارت رو با فرمت BRP نیز بسازید که تصاویر کارت ها هم ذخیره میشن؛ و بالطبع در قسمت درج کارت از فایل می تونید فلش کارت های تصویری رو هم به گروه خودتون اضافه کنید.

این امکان به پیشنهاد دوستمون به اسم مستعار ♣سایه سیاه♣7000 به برنامه اضافه خواهد شد. با آرزوی موفقیت برای این دوست کنکوریمون و همه شما دوستان

فلش کارت ادبیات دبیرستان

مجموعه فلش کارت مربوط به ادبیات دبیرستان رو دوست عزیزی با نام مستعار ♣سایه سیاه♣7000 دوباره زحمت کشیدن و تهیه کردن و در اختیار شما قرار دادن. این بسته یک فایل rar است که پس از دانلود باید اونو Extract کنید یا به اصطلاح از حالت فشرده درش بیارید و بعد فلش کارت هایی رو که داخل اون پوشه قرار داره رو میتونید به برنامه اضافه کنید.  این پوشه شامل فلش کارت های مربوط به قواعد ادبیات ، تاریخ ادبیات ، لغات ادبیات و ... هست که امیدوارم مفید واقع بشه.

ممنون از این دوست عزیز که زحماتشون رو در اختیار شما هم قرار دادن. مجموعه ی کاملی است و بسیار مفید برای دوستان کنکوری.


دانلود

آموزش تصویری درج فلش کارت از طریق فایل TXT

*لینک دانلود فلش کارت ها در سمت چپ وبلاگ قرار دارد*

می تونید فلش کارت ها رو دانلود کنید و فایل TXT یا CSV رو ، توی کارت حافظه گوشیتون بریزید. بعد وارد برنامه بشید و از طریق منو با زدن گزینه ی «درج از فایل» ، فلش کارتتون رو که روی SD کارت ریختید رو انتخاب کنید و بدین ترتیب فلش کارت ها به برنامه افزوده می شوند. هرگونه سوال یا ابهام را از طریق ایمیل مطرح کنید در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد.


اما خودتان نیز میتوانید در کامپیوترتان فلش کارت تهیه کنید و به برنامه اضافه کنید.

برای این کار ابتدا Notepad را باز کنید. در فایل notepad شما باید در هر خط یک کارت را وارد کنید.

یعنی در هر خط ابتدا سوال ، سپس ویرگول و پس از ان جواب را می نویسید.

دقت کنید که از ویرگول لاتین یعنی "," استفاده کنید و از ویرگول فارسی یعنی "،" برای جدا کردن سوال و جواب استفاده نکنید.

همانند شکل زیر :

هنگامی که کارت های خود را نوشتید از منو گزینه ی File  را انتخاب و سپس گزینه ی Save As را بزنید. در هنگام ذخیره فایل دقت کنید که همانند تصویر زیر Unicode را بر روی UTF-8 قرار دهید. نام فایل را انتخاب کنید و آن را ذخیره کنید.

پس از آن فایل خود را بر روی SD Card ( رم) گوشی بریزید و از طریق برنامه کارت ها را به گروه خود اضافه کنید.

ورژن ۳.۰ برنامه قدرت ذهن منتشر شد

در این ورژن از برنامه، هدف، بهبود ظاهر برنامه مخصوصا برای تبلت ها می باشد.

همچنین امکان استفاده از برنامه در حالت landscape نیز وجود خواهد داشت. بدین ترتیب خواهید توانست در حالت landscape نیز کارت هاتون رو مرور کنید. این پیشنهاد را «باران» در نظرات مربوط به برنامه در سایت بازار،  داده بودند.


      


می تونید برنامتون رو از طریق سایت بازار آپدیت کنید.

عکس ها و پشتیبان

یکی از دوستان در سایت بازار نظر خوبی رو گذاشته بودند و گفته بودند که امکان دیدن پشتیبان با فایل منیجر رو اگه داشته باشند خیلی خوبه و در صورت فرمت کردن کارت حافظه یا گوشی بشه دوباره فلش کارت ها رو داشت.

فایل پشتیبان و عکس های برنامه بر روی کارت حافظه ذخیره شده اند ولی بصورت مخفی (Hidden) در پوشه ی .BrainPower

برای دیدن این پوشه نیاز هست که در تنظیمات فایل منیجرتون گزینه ی نمایش فایل های مخفی (Show Hidden Files) رو فعال کنید تا فایل های مخفی بر روی کارت حافظتون رو هم ببینید.

هر زمانی که نیاز به فرمت کردن کارت حافظه و یا گوشی داشتید کافیست این پوشه رو نگه دارید. بدین ترتیب عکس ها و نوشته هاتون حفظ خواهد شد.