جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

نسخه 4.3.0 منتشر شد

در این نسخه که بلافاصله بعد از نسخه 4.2.0 منتشر شد تغییرات زیر لحاظ گردیده است.


1. برخی مشکلات نسخه قبل برطرف شد.


2. به درخواست برخی دوستان به «یادآور مرور» در هنگام یادآوری، صدا نیز افزوده شد.


3. امکان بسیار خوبی تحت عنوان «پرش به کارت» در هنگام مرور (منوی صفحه ی نمایش سوال) افزوده شده است که شما می توانید در هنگام مرور مستقیما به کارت مورد نظر خود بروید.

4. در صفحه ی «مشاهده کارت ها» امکان دیگری تحت عنوان «مرتب سازی» افزوده شده است که به شما قابلیت مرتب کردن کارت ها را بر اساس : زمان درج، خانه کارت ها، سوال، جواب و زمان آخرین مرور هم به صورت صعودی و هم به صورت نزولی می دهد. کارت ها به صورت پیشفرض بر اساس زمان درج و به صورت صعودی مرتب شده اند. در صورتی که روی هر کدام از روش های مرتب سازی دوباره کلیک کنید و تایید را بزنید نحوه صعودی بودن یا نزولی بودن آنها تغییر می کند.

5. از جمله امکانات مفید دیگر نیز که به درخواست برخی از کاربران قرار داده شد، در صفحه ی «لیست گروه ها» می باشد که امکان مرتب سازی و چیدن گروه ها را به شما می دهد. هنگامی که انگشت خود را بر روی یکی از گروه ها نگه دارید در منوی گروه علاوه بر «حذف» و «تغییر نام» آیتم دیگری تحت عنوان «اولویت» افزوده شده است. مقدار اولویت حداقل می تواند 0 باشد. هر چه اولویت گروهی کمتر باشد در لیست گروه ها بالاتر قرار می گیرد. گروه هایی که دارای اولویت یکسان باشند بر اساس زمان افزوده شدن در لیست نمایش داده خواهند شد. شما می توانید با تغییر اولویت گروه ها، چینش آنها را تعیین کنید.



نکته : طبیعتا به دلیل زیاد شدن امکانات برنامه و گستردگی آن ممکن است در هر نسخه ای که منتشر می شود به دلایل مختلف مشکلی برای بعضی کاربران به وجود بیاید. اما با اعلام مشکل در اولین فرصت و توضیح دقیق آن، بنده وظیفه خود میدانم در اولین فرصت آن را رفع کنم. اولا خواهشمندم این مشکلات را در بازار مطرح نکنید، چون بعد از چند روز ممکن است مشکل رفع شود اما نظر شما بر روی سایت بازار باقی می ماند! و نکته ی بعد اینکه مشکل خود را با ذکر دقیق چگونگی به وجود آمدن آن از طریق ایمیل مطرح کنید تا دقیقا بنده متوجه بشوم در چه قسمتی مشکل به وجود آمده است تا سریعتر ان را برطرف نمایم.
ایمیل : Kaveh228 [at] gmail [dot] com

نظرات 33 + ارسال نظر
ستاره شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:50

سلام.مهندس واقعا خسته نباشید کارتون عالیه عالی......

میشه تو ورژن بعد نمایش تعداد کارتهای مروری رو هم کنار اسم گروهها اضافه کنید....ممنون

سلام. ممنون.
چندین بار اینو گفتید و یادم بود و توی همین ورژن میخواستم اضافه کنم.
اما محاسبه کارت های مروری برای هر گروه زمان زیادی رو میبره و نمایش لیست گروه ها رو کند میکنه. هنوز راه حل معقول و منطقی که سریع به جواب برسه براش پیدا نکردم.
--------------
آپدیت :
در ورژن بعد این امکان وجود خواهد داشت.

مرتضی یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:54

با سلام
رسیدگی سریعتون واقعا قابل ستایشه...خیلی ممنون
یه سوال داشتم، چطور میشه تعداد خونه ها رو خودمون انتخاب کنیم، مثلا من الآن اگه بخوام فقط ۶ تا خونه داشته باشم باید چی کار کنم؟

سلام. خواهش میکنم.
چیزی تحت عنوان انتخاب تعداد خانه ها توی برنامه نذاشتم. چون خیلی پیچیدگی برنامه بیشتر میشه. اما شما تا 10 خونه امکان مرور کارت ها رو دارید. می تونید همیشه موقع مرور با امکاناتی که برنامه داره فقط کارت های خونه 1 تا 6 رو مرور کنید و به بقیه کارت ها تو خونه های دیگه کاری نداشته باشید. اگر هم هنگام مرور اومدن اونا رو رد کنید یا با گزینه «پرش به کارت» جلوتر برید. این فقط میتونه یه راه حل باشه.

رضا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:32

سلام
دوپیشنهاد دارم اگه قابل بدونید:
1.دامنه ای که برای برنامه درنظر گرفتید واقعا خوب هست فقط اگر همراه با کارایی که روی برنامه انجام میدید نگاهی هم به طراحی سایت داشته باشید خیلی عالی میشه یک دسته بندی خوب مثلا یک قسمت سایت دانلود فلش کارت ها دیگری دانلود برنامه ساخت فلش کارت در رایانه و .... که دسترسی بهتری داشته باشیم همینطور یک سایت خوب و رسمی با طراحی عالی داشته باشیم.(برای طراحی سریع تر میتونید از جوملا یا وردپرس استفاده کنید.)

2.برای کارت های اماده مرور و برای سریع تر پیدا کردن اونا می تونید رنگ نام گروه رو تغییر بدید.
گروه:ادبیات سال سوم--->کارت آماده مرور:0---->رنگ نام گروه:مشکی
گروه:ادبیات سال سوم--->کارت آماده مرور:7---->رنگ نام گروه:سبز
موفق باشید.

سلام. مورد اول زمانبره و امیدوارم در آینده اتفاق بیفته. مرسی از نظرتون.
مورد دوم هم به شکلی در ورژن بعد قرار میدم. یعنی تعداد کارت های قابل مرور هر گروه رو در صفحه ی لیست گروه ها زیر هر گروه نمایش میدم. امکانی که شما گفتید هم میشه.

رضا دوشنبه 23 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:53

سلام مجدد.
یک پیشنهاد دیگه در مورد همین کارت های اماده مرور داشتم چون گروه ها زیاد هستند و برای چک کردن تک تک اونها باید روی اون ها کلیک کرد تا اطلاعات گروه و کارت ها نمایش داده بشه تا بدونیم کارتی آماده مرور هست یا نه سپس به گروه بعدی بریم به جای اینکه دکمه بازگشت رو بزنیم و سپس گروه بعدی رو انتخاب کنیم می شه این قابلیت رو بذارید که در همون صفحه اطلاعات گروه و کارت ها که هستیم و قتی انگشت رو در صفحه از راست به چپ می کشیم به صفحه اطلاعات گروه و کارت های گروه بعدی منقل بشیم ؟ اینجوری هم نمیخواد دکمه بک زده بشه و گروه بعدی رو انتخاب کنیم هم سرعت بالا میره برنامه هم رابط کاربری بهتری رو پیدا می کند در ضمن اگر انگشت رو از چپ به راست بکشیم به صفحه اطلاعات گروه و کارت ها گروه قبلی برویم.
تشکر

سلام مجدد.
نظر خوبیست. اما پیشنهادات کاربران خیلی زیاده و سعی میکنم به ترتیب و آروم آروم انجام بدم.
متشکر.

ستاره سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 17:06

سلام مهندس خسته نباشی

میشه تو ورژن بعد بشه تو کارتها های لایت کشید؟خیلی جذاب میشه به نظرم

سلام. منظورتون از توی کارت ها چیه؟

ستاره سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:26

یعنی تو هر کارت یه کلماتی هستن که کلیدی هستن (خیلی مهمن ) تو برنامه های لایتنری که تا حالا داشتم اون کلماتو با فونت درشت مینوشتم و با دیدن اونا تو جمله سریع یاد آوری میکردم اما تو برنامه قدرت ذهن امکان تایپ درشت یا زیر کلمه خط کشیدن یا رنگی کردن یا رنگی نوشتن وجود نداره !!!اگه بزارین خیلی خوب میشه
ممنون از اینکه انقد خوب به نظرات توجه دارین ....من مطمئنم به زودی قدرت ذهن یکی از بی رقیب ترین برنامه های لایتنر خواهد بود

بله. شاید بشه یکسری امکانات گذاشت.
بررسی میکنم.
متشکر

ستاره و دوستان چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:22

سلام
خسته نباشید
امکانی وجود داره که بتونیم کارتهایی که تو گوشی درست میکنیم تو کامپیوتر وارد کنیم اونجا مرور کنیم ؟؟؟؟؟؟
ممنون

با چه برنامه ای؟ خیر.

مهدی پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 19:25

با سلام
در ابتدا بسیار بسیار از شما بابت این برنامه کامل و بی همتاتون تشکر می کنم، (بنده تجربه سالها فلش کارت نویسی را دارم) (هرچه گشتم نمونه مشابه فارسی و یا خارجی وجود نداد).
شما با نوشتن این برنامه مشکل 11 ساله بنده را در مرور مستمر و نگهداری کامل فلش کارت های کاغذی (با جمع آوری لغات زبان برای کنکور 82 شروع و یا مجموعه لغات IELTS در دو سال پیش مجموعا 4 هزار فلش کارت) را حل نمودید مخصوصا با افزایش تعداد خانه به ده عدد یه باعث پایدار شدن اپ شما می شود (البته جا دارد بیشتر شود)، هدفم از نوشتن تجربه ام علاوه بر نشان دادن اهمیت برنامه شما، شریک کردن شما در خوشحالی بسیار زیاد از استفاده هر روزه و دعای خیر برای شما است (از شهریور 92 تا کنون بالغ بر 1300 لغت در سطح پیشرفته حفظ شده است).

به نظر این جانب به غیر از یک سری امکانات جزیی که می تواند داشته باشد برنامه کاملا کامل می باشد تنها دغدغه ای که ذهن اینجانب را مشغول کرده تعویض گوشه ام و تغییر سیستم عامل به ویندوز فون یا IOS البته نا پایان سال!!
آیا شما برنامه ای برای ارائه این اپ در استور های مایکروسافت یا اپل دارید؟ فکر می کنم غیر از مسائل حقوقی جهت نشر مشکل برنامه نویسی نخواهد داشت از لحاظ بازاریابی خارجی و مالی نیز گزینه خوبی است.

در انتها مجددا تشکر می کنم.
با آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی

سلام. بسیار متشکرم از لطف شما و امیدوارم همواره موفق و ‍پیروز باشید.
متاسفانه برای ا‍پ استور مایکروسافت یا اپل خیر! برنامه ای ندارم.

ستاره یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:56

سلام مهندس.ببخش منو مدام وقتتو میگیرم ......شرمنده واقعا " ....... میشه راهنمایم کنید...دوستی دارم که میخواد فلش کارتهای منو استفاده کنه .....و دوباره اونارو نسازه .....گوشی اندرویدم نداره .....راهی نیس که من فلش کارتهامو با فرمت دیگه ای تبدیل کنم که بتونه تو برنامه ای لایتنر دیگه ای که مخصوص ویندوزه در کامپیوتر استفاده کنه مثلا ممورایز یا ماندگار یا پویش یا .....تو رو خدا یه راهی جلو پامون بزار ثواب داره

سلام. من برنامه های دیگه مث پویش و ممورایزو اینا رو نمیدونم با چه فرمتی کار می کنن. اما جز فرمت BRP که مخصوص خود برنامه ی قدرت ذهن هست، می تونید با فرمت دیگه مثل CSV ، فلش کارت هاتون رو درست کنید چون احتمال اینکه برنامه های دیگه هم فرمت CSV رو بخونن زیاده. اگرم هر فرمت دیگه ای رو قبول می کنن می تونید با برنامه هایی توی اینترنت فرمت ها رو تبدیل کنید. مثلا برنامه ماندگار فایل های access قبول می کنه. شما می تونید فلش کارت csv بسازید و اونارو به فایل های access تبدیل کنید.
موفق باشید.

ستاره یکشنبه 29 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:15

نتونستم....متنشم بشه تبدیل کرد عکسا تبدیل نمیشن ...منم فلش کارتام همشون وابسته به تصاویرن.....

رضا چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:58

سلام .برای نسخه بعدی می تونید امکان محدود کردن تعداد کارت های جدید در هر مرور رو اضافه کنید؟(سمت راست نظرسنجی)

سلام. فعلا برای نسخه ی بعد خیر.

ستاره پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:18

سلام مهندس یه درخواست دارم ازتون ....میشه یه امکانی رو عکس گرفتن بزارین که عکسی که میگیریم رو بتونیم ویرایش کنیم یا چیزی روش بنویسیم بعد رو کارت ذخیره کنیم.

فعلا خیر

morteza جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:52

ببخشید من اگه بخوام یه کپی از یه گروه بگیرم باید چی کار کنم؟
الآن می خوام فلش کارتای زبانمو کپی کنم بذارم تو یه گروه دیگه و برعکس (فارسی به انگلیسی) مرور کنم.
مرسی

از منوی گروه گزینه ی «ایجاد فلش کارت» بزنید و فلش کارتدرست کنید از گروهتون ( اگه فلش کارتاتون تصویری هستن فرمت BRP انتخاب کنید)
بعد یک گروه بسازید و توی گروه جدید از منو گزینه ی «درج کارت از فایل» رو بزنید و فلش کارت ایجاد شده تون رو انتخاب کنید تا توی گروه جدیدتون درج بشن.
موفق باشید.

یوسف زهرا یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:27

با سلام . من از گوشی سامسونگ نوت 3 یا اندروید 4.3 استفاده میکنم . کارتهای که استفاده میکنم به صورت تصویر هست که با دوربین گوشی خودم از دست نوشته هام میگیرم یا با عکسی که از تصویر صفحه گوشی . تعداد کارتها هم از 100 تا بیشتر نشده هنوز اما در خلال مرور برنامه فورس استاپ میشه و دوباره به صفحه اصلی برمیگرده البته مرور کارتها رو میشه ادامه داد یعنی تعداد کارتها رو مرور کردم دوباره نمیپرسه . ولی نکته جالب اینه که وقتی کل کارتهای اون روز مرور میشه ی فور استاپ میزنه که حتی دیگه اجازه وارد شدن به گروه رو نمیده چند راه رو امتحان کردم مثلا بک آپ گرفتم برنامه رو حذف کردم دوباره لود کردم همین مشکل پیش اومد تا اینکه با ی روش ابتکاری مشکل به صورت موقت رفع شد یعنی رفتم روش مرور رو از حالت معمولی به دلخواه تغییر دادم در این صورت برنامه اجازه ورود دوباره به گروه رو بهم میده و من هم با اضافه کردن چند کارت جدید و بک آپ گیری دوباره و تغییر دوباره روش مرور به معمولی شرایط رو قابل استفاده کردم . اما کلا خیلی رو مخ هست این ایراد اگر قابل رفع میباشد لطفا انجام دهید

سلام. متشکر از توضیحاتتون.
اولا عذرخواهی میکنم از شما و همه کسایی که این مشکل براشون به وجود اومده.
اگر امکانش هست، به صورت کامل مشکلتون رو ایمیل کنید. چندجا از صحبتتون گفتید موقع مرور فورس کلوز میشه چندجا هم گفتید اجازه ورود به گروه رو نمیده.
تمام سعی ام رو میکنم که در نسخه بعد این مشکل رو ‍پیدا کنم و برطرف کنم.

فرامرزی پنج‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:04

سلام.میشه لطف کنید گزینه افزودن کارت رو در هنگام مرور هم بگذارید.اینطوری اگه حین مرور کارتها خواستیم کارتی رو اضافه کنیم لازم نیست برگردیم.

علی اصغر جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:55

با سلام
مرسی بابت برنامه ب این خوبی من خعلی از این برنامه استفاده می کنم کلی فلش کارت دارم توش و همیشه میترسم اتفاقی بیافته از دستم برن یا مثلا میخوام از تبلتم فایل بکاپو بریزم رو گوشیم . چطور میتونم فایل بکاپو جداگانه کپی کنم ؟
با تشکر

سلام.
فایل های پشتیبان توی پوشه ی .BrainPower هستن. این پوشه اول اسمش نقطه داره و مخفی هستش. دقت کنید برای دیدن فایل های مخفی باید تنظیمات فایل منیجر گوشیتون رو ست کنید.

رضا پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:18

سلام
با توجه به اینکه بیاد آوردن معنی کلمات در برنامه زمان زیادی رو نیاز نداره می تونیم از زمان های کمی که پیش میاد برای یادگیری استفاده کنیم فقط یک مشکلی که هست اگر بدون وقفه با برنامه کار نکنیم صفحه نمایش خاموش می شود اگر امکان ممانعت از خاموش شدن صفحه رو اضافه کنید این مشکل حل می شود.

ستاره شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:15

سلام
خسته نباشید

میخوام گوشیمو کلا به تنظیمات اولیه(کارخانه)برگردونم پیام میده که کل اطلاعاتم پاک میشه ....چطوری بعد از این کار میتونم دوباره فلش کارتهامو همینجور که الان دارم داشته باشم ....من پوشه ای رو که توش فایل پشتیبانی تهیه میشه رو تو گوشیم پیدا نمیکنم .....کجاست؟

ممنون

سلام. نیازی نیست که اون پوشه رو پیدا کنید. شما فقط پشتیبان تهیه کنید. و بعد از برگردوندن به تنظیمات کارخانه از منوی برنامه گزینه ی بازیابی اطلاعات رو بزنید.
البته اگر اطلاعات کارت حافظه (Sd Card) گوشیتون پاک نمیشه.
اگر هم میخواید همه چیز رو فرمت کنید اطلاعات پشتیبان روی کارت حافظه توی پوشه ی مخفی .BrainPower هستش. دقت کنید اول اسم پوشه نقطه داره و پوشه مخفی هست.

ستاره شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:21

ممنون بله میخوام کلا فرمت کنم ......اطلاعات زیاد بیخودی تو گوشیم هست که پیدا نمیکنم پاکشون کنم با فرمت کردم میخوام از دستشون راحت بشم .....پوشه رو پیدا کردم ...ولی نمیتونم از تو لب تاپ کپی بگیرم ....از لب تاپ که پوشه گوشیمو باز میکنم پوشه های مخفی نیستن که کپی بگیرم ....و تنظیمات لب تاب رو هم رو دیده شدن فایلهای مخفی گذاشتم ولی بازم دیده نمیشه.....

[img]http://cirn.comyr.com/up/16509f6eaca1.png[/img]

فایل هایی که اول اسمشون نقطه داشته باشه توی گوشی شما مخفی میشن.
تمام فایل هایی که توی لپتاپ ویندوزیتون می بینید که اولش نقطه دارن همونایین که توی گوشیتون مخفین.

علی اصغر پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:29

سلام و خسته نباشید بابت برنامه بسیار خوبتون
ی مشکلی هست ک یکی از دوستان هم اشاره کرد که برنامه بعد از مرور خطا میده و دیگه نمیشه وارد گروه شد . من پس از اینکه چندین بار با این خطا مواجه شدم متوجه شدم ک وقتی کارت های خانه اول صفر میشه و خانه های دیگه کارت داره این اتفاق میافته وقتی متد مرور عوضض میکنم ی کارت ب خانه اول اضافه می کنم دوباره متد معمولی رو انتخاب می کنم درس میشه
خواهشا اگه امکانش هس این مشکلو برطرف کنید

سلام.
حق با شماست.
در آپدیت بعدی اصلاح خواهد شد.

ستاره جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:36

سلام مهندس .خسته نباشی

جستجوی فارسی برنامه درست کار نمیکنه ......من واقعا مشکل دارم باهاش

ترانه یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:38

سلام عالیه عالیه عالی....یه پیشنهاد دارم اینکه کارتهایی که از مرورشان یک سال گذشته رو با رنگی, علامتی چیزی نشون بده تا دوباره ببریمشون خونه یک یا خودش خودکار این کار رو بکنه. یا بهتر اینکه همه شون جمع شن یک گروه تشکیل بدن و از ما سوال کنه کدوم خونه ببریمشون.

ترانه یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:50

سلام شما نوستید ۱۰ خانه ولی ۵ خانه بیشتر نداریم که!!!!!! و یه پیشنهاد . اگه بشه کارت ها رو به صورت رنگی حفظ کنیم عالی تر میشه. در حال حاضر هم شما رودست ندارید.

متشکر

soorena! دوشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:54

سلام برنامه عالییه فقط یه پیشنهاد که اگه اضافه بشه از نظر من برنامه کامله کامله!
مثل برنامه jmemorize امکان قرار دهی درس ها در هر گروه باشه مثلا:
در گروه 504 . 42 درس وجود داشته باشه هر درس 12 لغت و تمام 504 کلمه به صورت یکجا نباشه
مرسی

amin جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:04

داداش من ای برنامه رو میخوام ! وقتی کارت به کارت می کنم رو آماده سازی گیر می کنه ! بعد ارور 1000 میده ! لطفا این برنامه رو به دستم برسونید !
تا الان 4000 تومن ازم رفت برنامتون نصب نشد ! شدیدا به این برنامه نیاز دارم !

سلام. این مشکلات مربوط به برنامه و سایت کافه بازار میشه دوست عزیز.

امین جمعه 7 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:09

داداش حل شد !
دمتون گرم !

علی سه‌شنبه 20 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 19:15

با سلام جهت ارتقا برنامه چند نکته رو میگم.
1-زمانی که میخواهیم عکس رو ضمیمه کارت کنیم قبل از اینکه یه صورت نهایی ضمیمه شه عکس را بزرگ نمایش داده و برنامه تایید آن را از کاربر بگیرد ،علت این است که بین ضمیمه تصاویر مخصوصا عکس از نوشته ها به علت ریز بودن عکس در گالری قابل تشخیص نیست و ممکنه اشتباه به جای عکس دیگر ضمیمه شه.
2-در قسمت( افزودن تصویر از کارت حافظه) فقط حافظه داخلی رو نمایش میده در صورتی که باید حافظه خارجی هم نمایش بده.
3-بزرگنمایی عکسهای رزولیشن پایین را در کادر محدوی از صفحه نمایش انجام میده و بهتره است برای بزرگنمایی از کل صفحه نمایش استفاده شه.
4.بهتر است که عکس رو بدون الزام به نوشتن متن در کادر متنی سوال یا پاسخ بشود ضمیمه کرد زیرا خیلی ار مواقع فقط قصد مرور عکس رو داریم و حتی الزامی به پر کردن کادر پاسخ نیست زیرا گاهی قصد ما فقط مرور به شیوه لایتنر است.
5.قابلیت ضبط صدا یا ضمیمه فایل صوتی هم به برنامه اضافه شود که عالی میشه.
6.در قسمت مشاهده کارت ها قابلیت بزرگنمایی تصوبر وجود داشته باشد.
7.گزینه کارت های فردا رو که کلیک میکنیم برنامه بسته میشود.
8.هم گرافیک برنامه میتونه بالاتر بره ،هم افکت های صوتی و تصویری به آن اضافه شه.
9.مسیر پشتیبانگیری هم معلوم نیست و به طریقی نمایش داده شود.
در کل برنامه ویژگی های خیلی خوبی هم داره که همه ،مخصوصا خود سازندگان از آن اطلاع دارند و بنده فقط نقاط ضعف رو به منظور بهبود محصول بیان کردم.
با تشکر گوشی اینجانب هواوی honor 3c

علی جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 16:01

با سلام، چند نکته دیگر،
1.گرافیک برنامه خوبه و تا حدودی شبیه برنامه anydo البته میتونه مثل این برنامه در بعضی از منوها جلوه صوتی و تصویری داشته باشه و دارای چند تم رنگی باشه.
2.بانک اطلاعات لغات و ... میتونه بیشتر شه و برای مهندسان هم استفاده بیشتری داشته باشه.
این برنامه ویژگی های خوب زیادی داره که از جمله برجسته ترین ها از نظر من قابلیت اضافه کردن تصویر، گروه بندی،و البته سرعت بالای برنامه است، من خودم خیلی استفاده دارم مثلا وقتی دارم برنامه های مهندسی رو با کامپیوتر یاد میگیرم یا هر مطلب جای دیگه از صفحه عکس میگیرم و میزارم تو برنامه قدرت ذهن، هر چند که از حالت سوال و جواب استفاده نمیکنم، ولی میدونم میره تو حافظه دراز مدتم.
فقط میتونم بگم این برنامه فوق العاده است و غیر از هزینه ای که برای خرید برنامه کردم ، دعا گوی سازنده هستم.

متشکرم.

پدرام جمعه 1 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 20:06

همه چی تقریبا خوبه. فقط تلفظ فرانسه رو انجام نمیده یکم هم با دکمه هاش مشکل دارم اگه جسچر ی بشه مرور کرد عالیه اگه کلمه ها رو بشه وسط صفحه هم آورد بد نیست از سیستم مرور هفته ایش خوشم اومد

پدرام یکشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 17:03

من یه سوالم داشتم دکمه دوباره بپرس فقط به درد خونه اول میخوره واسه مرور کارت های خونه های بعدی دکمه دوباره بپرس کارت رو به خونه اول میبره ؟ یا تو همون خونه نگه میداره اگه واسه خونه های بعدی این گزینه برداشته بشه خوبه که فقط درست و نادرست باشه یا با دکمه دوباره بپرس کارت به خونه اول بره

سلام. خیر. دکمه دوباره بپرس کارت رو توی همون خونه نگه میداره و فقط دوباره ازتون میپرسه. دکمه ی "نادرست" کارت رو به خونه اول می بره.

پدرام چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 23:18

سلام . پس یعنی مثلا اگه خونه چهار جعبه باشیم جواب کارت یادمون نیومد با کمک دکمه دوباره بپرس بعد از چند دقیقه با ارفاق میتونیم دکمه درست رو بزنیم بریم خونه پنجم . من با لایتنر کار کردم میگم اگه جواب رو بلد نباشیم مگه نباید بره خونه اول این دکمه دوباره بپرس خیلی خوبه ولی فکر میکنم کارت باید بره خونه اول دکمه نادرست هم میتونه این کارو بکنه که دوباره نشون بده flip هم بزارین عالی میشه هنوز یه برنامه فلش کارت نتونستم گیر بیارم که کامل باشه امید وارم شما درآینده کامل بشین

بله. ببینید دکمه ی «دوباره بپرس» فقط یه گزینه ای هست برای کسایی که دوس دارن استفاده کنن. مگرنه متد اصلی لایتنر با همون دو کلید «درست» و «نادرست» کار میکنه. دکمه ی «نادرست» کارت رو می بره خونه ی اول. که در اینصورت طبق متد لایتنر روز بعد دوباره قابل مرور خواهند بود.
موفق باشید.

سیاهکوهی چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:51

باسلام
اگر امکان دارد هنگام مرور کارت ها خودمان مشخص کنیم چه خانه ای مرور شود. من می خواهم به صورت تصادفی خانه دوم را مرور کنم ولی سولات خانه اول می آید؟وقتی کارت های آماده را وارد گروه کنیم گزینه ای باشد که کدام کلمات اضافه شوند تا یکباره خانه اول پر نشود.

ودود یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:22

دوست عزیز سلام؛ امیدورام حالتون خوب باشه؛

مدتی بود که دنبال نرم افزاری بودم که بشه با الگوریتم لایتنر لغات رو حفظ کرد. که بعد از بررسی های بسیار در بین نرم افزار های خارجی به برنامه شما رسیدم، از اینکه می بینم یه هموطن تونسته چنین برنامه ای بنویسه خیلی خوشحال شدم و از خریدی که انجام دادم احساس رضایتمندی کردم، اما چندتا پیشنهاد داشتم که می تونه نرم افزار رو بهتر از اینی که هست بشه:

1- امکان اینکه بعد از ورود به صفحه "جعبه لایتنر" بشه چندین پوشه رو ایجاد کرد تا بتونیم گروههای مختلف رو دسته بندی کنیم.

2- بتونیم برای هر گروه یه توضیحاتی اعمال کنیم که بعدا ممکنه به دردمون بخوره (info)

3- در هر لغتی که می خواییم اونو وارد کنیم فقط اینطوری نباشه روی لغت و معنی اون باشه (یعنی دوتا اسلاید)؛ امکان قرار دادن چندین اسلاید برای یه لغت موجود باشه و تعداد اسلایدها رو هم نشون بده، مثلا برای لغت "tree" یه اسلاید به نام "فارسی: درخت" و یه اسلاید به نام "عربی : الشجر" و ... داشته باشه.

4- برای هر لغت امکان اضافه کردن category هم باشه، به این معنی که بر روی کارت یا پشت کارت بشه یه متنی رو اضافه کرد تا در روی کارت یا پشت اون نشون داده بشه، اما به هنگام تلفظ اجرا نشه.

5- قرار دادن دکمه play/stop بر روی هر اسلاید تا بشه تلفظ کلمات رو در زمان دلخواه قطع کرد.

6- قابلیت سفارشی کردن رنگ ها و زمینه های نرم افزار

البته اینها تجربیاتی بود که به هنگام بررسی انواع برنامه های فلش کارت اونها رو دیدم، اینها فقط یه پیشنهاد بود ولی مشتاقانه منتظر نسخه جدید این نرم افزار با امکانات جدید هستم.

البته فک کنم خواندن مطالب صفحه خانگی نرم افزار Flashcards Deluxe​ نیز براتون خالی از لطف نباشه.​

از اینکه مزاحمتون شدم خیلی معذرت می خواهم.

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد