جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

سوالات متداول

۱. ورژن بعد برنامه چه زمانی منتشر می شود؟

پاسخ : ورژن بعد برنامه اواخر خرداد یا اوایل تیر منتشر خواهد شد.


۲. در ورژن بعد برنامه چه امکاناتی وجود خواهد داشت؟

پاسخ : طبق تصمیماتی که قبلا گرفته شده است، متد مرور جدیدی افزوده خواهد شد که به شما امکان مرور با ۱۰ خانه یا بیشتر را خواهد داد.


۳. امکان افزودن فایل صوتی چه زمانی افزوده خواهد شد؟

پاسخ: پس از ورژن بعدی، بر روی این امکان نیز کار خواهد شد. اما زمان انتشار این ورژن سعی خواهد شد کمتر از دو ماه پس از ورژن بعد باشد.


۴. هنگامی که از فایل اکسل، فلش کارتی را درج میکنم، کلمات فارسی تبدیل به علامت سوال می شوند، چه کنم؟

پاسخ: سه روش برای افزودن فلش کارت وجود دارد. ۱. فایل اکسل ۲.فایل نوت پد ۳.برنامه BPRM موجود در وبلاگ

چون اکسل در فرمت CSV از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند(بهتر بگویم از یونیکد UTF-8)، امکان افزودن فلش کارت از طریق notepad را نیز به برنامه اضافه کرده ایم. برای آشنایی با نحوه ی درست کردن فلش کارت با نوت پد لینک زیر را ببینید.

http://brainpower.blogsky.com/1392/05/09/post-3/


۵. با فایل اکسل و نوت پد فقط می توانم فلش کارت متنی بسازم، راهی برای ساخت فلش کارت تصویری وجود دارد؟

پاسخ: بله. برنامه BPRM را برای اینکار نوشته ام و در وبلاگ برای دانلود قرار داده ام.

اطلاعات بیشتر و دانلود این برنامه : http://brainpower.blogsky.com/1392/07/04/post-45/ 


۶. فلش کارت های ساخته شده در BPRM نیز کلمات فارسی را به صورت علامت سوال نشان می دهد، چه کنم؟

پاسخ: شما باید در کنترل پنل سیستم خود، لوکال سیستمتان را به فارسی تغییر دهید.

برای آشنایی با نحوه انجام اینکار لینک زیر را ببینید : http://fuwanovel.org/faq/setting-windows-to-japanese-locale

البته در لینک بالا لوکال را بر روی ژاپنی گذاشته است، که طبیعتا شما باید بر روی Persian قرار دهید.


نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:52

سلام .خسته نباشید
یه سوال داشتم اگه از گالری نوت یه عکسی رو وارد برنامه کنم بعد یه مدت اون عکس رو از گالری پاک کنم از برنامه حذف میشه؟مشکلی پیش میاد واسه برنامه؟

تو سوالات متداول گفتید آخر خرداد ورژن جدید رو میزارین من خیلی انتظار میکشم ..هر روز به اینجا سر میزنم ...میترسم کارتهای حفظ شده ام انقدر زیاد بشه که تو خانه 6 که میره نتونم به موقع مرور کنمشون...تو رو خدا یکم زودتر خانه برنامه رو افزایش بده ....هر روز داره به تعداد کارتهای حفظ شده من افزوده میشه....

سلام. بله حق با شماست. اما باور کنید، به قدری سرم شلوغه که فرصت اینکار رو ندارم. من تا آخر خرداد هم امتحان دارم. فقط میخوام توی دو روز آخر خرداد اینکار رو انجام بدم. شما اینهمه صبر کردید این دو سه هفته هم لطفا صبر کنید.

در مورد سوالتون هم باید بگم که خیر. مشکلی برای برنامه پیش نمیاد و شما می تونید تصویر رو از گالری حذف کنید.
موفق باشید.

AliReza سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:10

امکانات برنامه my script calculator به برنامه اضافه بشه لطفا واقعا نیازه برای درج کارت به خصوص برای ریاضی

اس چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:12

با سلام. ممنون از نرم افزار خوبتون. تازه دانلود کردم و میخوام استفاده کنم. من یک چیزی و نمیفهمم.
چه جوری باهاش کار کنم؟ اول که سوال میاد 2 گزینه داریم رد کن و نمایش پاسخ؟؟ رد کن بزنیم چی میشه؟
نمایش پاسخ 3 حالت داره: درست، نادرست, درباره بپرس (که گفتین ترجیحا استفاده نکنید) درست بزنیم ؟ نادرست بزنیم چی میشه؟ فرقش با دوباره بپرس چیه؟
از کجا بفهمم کلمه ای حفظم؟؟؟ اونایی که درست زدم میشه حفظیها؟؟؟
تا کل برگا تموم نشه به مرور هشداری که تنظیم کردیم نمیره؟ حفظی ها اونجا مشخص میشه؟
ممنون، شدید لازمم.

سلام.
بزودی یک فایل راهنمای برنامه خواهم داد.
گزینه «رد کن»، باعث می شود کارت بعدی نمایش داده شود. یعنی سوال بعدی پرسیده شود.
گزینه ی «نمایش پاسخ» باعث می شود پاسخ سوال نمایش داده شود. اگر شما پاسخ سوال را بلد بودید گزینه ی «درست» را می زنید. اگر بلد نبودید گزینه ی «نادرست» را می زنید.
اگر هم گزینه ی «دوباره بپرس» را بزنید، دوباره اون سوال ازتون پرسیده میشه.
هر وقت کارتتون به خونه ی ۵ برسه و باز هم جواب رو درست بگید، کارتتون میشه جزو کارت های حفط شده.
مرور هشدار هم هرزمانی که تنظیم کرده باشید، اگر کارت قابل مرور داشته باشید(بسته به تنظیمات) بهتون هشدار میده.
ترجیحا برای سوالات اینچنینی تماس بگیرید. توضیح این موارد با تایپ کردن کمی دشوار است.
موفق باشید.

rezA دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:39

سلام
اینی که نوشتید متن به صورت ؟؟؟؟ در میاد برای من هر وقت پیش اومده و فایل اکسلی رو باز کردم درست نوشته نشده بود با نوت پد بازش کردم بعد به جای " رو خالی کذاشتم روی همه اعمال شد بعد ذخیره و با اکسل باز کردم درست نشون میداد شما هم یه امتحانی کن شاید درست بشه.

setareh چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:59

سلام دوستی ....بیصبرانه در انتظار برنامه جدیدم .......انشاالله امتحاناتو خوب بدی .....

فرامرزی پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:49

سلام مهندس عزیز.گفتم یادآوری کنم در ورژن جدید علاوه بر افزایش تعداد خانه ها گزینه حذف کارت در منو فراموش نشه.برا رسیدن به چکیده ترین و مفیدترین خلاصه واسه کنکوریها خیلی خیلی مفیده.با تشکر.اجرتان با الله

سلام.
چشم
یادم میمونه.

ستاره و دوستان جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:33

آقا ما بیصبرانه 1 ماه انتظار کشیدیم....فراموشمون نکنیدا....

متشکر

ستاره یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:57

سلام .خسته نباشید ..
.میشه تو ورژن جدید
1 کلیدی برای مرور کل کارتهای موعد تکرار در یک روز از گروهای مختلف رو بزارین
2 میشه داخل یه پوشه یه تقسیم بندی کارتی دیگه داشته باشیم مثلا گروه اصلی تاریخ باشه و توی اون دسته بندی مثلا دوره پارسی / پارتی/ .... بتونیم داشته باشیم که کارتهاشون با هم قاطی نشه...
3 و از همه مهمتر وقتی یه دسته کارتو میخوایم از یه گروه ببریم تو گروه بعدی باید دونه دونه انتقال بدیم نمیشه انتخاب دسته جمعی داشته باشیم بعد گروه رو تغییر بدیم

ببخشید که انقد بهتون زحمت میدیم صبح که بیدار میشیم اولین کارمون مرور کارتهای برنامه خوبیه که شما زحمتشو کشیدین ..... یه دنیا ازتون ممنونیم و کاش میشد زحماتتونو جبران کنیم ...خدا عوض بده بهتون ....

سلام. متشکر.
اولا بگم که همه کار میشه کرد با برنامه. ولی شرایط مختلفی رو باید در نظر گرفت. مثلا چقدر یه امکان میتونه تو برنامه مفید باشه، با بقیه قسمت ها سازگاری داشته باشه، برنامه رو پیچیده نکنه، پیاده سازیش چقدر زمان می بره و...
۱. امکان وجود داره ولی نه تو این ورژن
۲. امکانش هست اما ساختار برنامه رو خیلی می تونه بهم بریزه. چنین کاری نمی کنم.
۳. این امکان کار گروهی رو برای لیست کارت ها سعی می کنم تو ورژن های دیگه اضافه کنم حتما.
موفق باشید.
ممنونم.

مرتضی کبیری دوشنبه 2 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:50

سلام خدا قوت...
آقا حدودا کی برنامه جدیدو میزارین؟

سلام. سعی می کنم تا اوایل هفت بعد اینکار رو انجام بدم. تقریبا برنامه آمادست اما باید تست بشه.

ستاره و دوستان دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 00:17

چشم به راهیم...... خواهد آمد......صبر باید کرد

ستاره و دوستان دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:00

سلام
خسته نباشید
یه سوال داشتم:
چطوری میتونم یه فایلی رو که تو jmemoraiz قبلا خوندم با پسوند greرو وارد قدرت ذهن کنم و مرور کنم؟؟؟
راهی هست فایلهای قدرت ذهن رو به جی ممورایز انتقال داد؟؟؟؟

سلام. من اون برنامه رو ندیدم و ساختار فایل هاش رو نمیدونم.

هادی چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:03

سلام با تشکر از برنامه ی خوبتون یه پیشنهاد دارم گه امکان این باشه که گزینه ای در برنامه اضافه بشه که در صورت تمایل جای سوال و پاسخ جا به جا نمایش داده بشه خیلی خوب میشه به ططور مثال یه سری فلش کارت هایی هست مانند اصطلاحات انگلیسی و حتی شاید لغات هم شامل حالش بشه میخواهید گهگاهی در حین مرور از فارسی به انگلیسی کارت ها نمایش داده بشه تا ببینید میتونید اصطلاح رو درست بگید یا نه به خصوص توی اصطلاحات انگلیسی یا جملات خیلی به درد میخوره

البته این گزینه جایی میتونه به درد بخوره که حالت سوال و پاسخ باشه در جایی که باید به طور مثال جای خالی پر بشه فکر نکنم کارایی داشته باشه

سلام. گزینه ی «مرور معکوس» در تنظیمات همین کار رو انجام میده.
موفق باشید.

ستاره و دوستان چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:22

یعنی اصلا اینهمه انتظاری که ما کشیدیم براتون مهم نیست!!!!یا واقعا تست کردن برنامه41 روز طول میکشه؟؟؟

سلام. فکر نمیکنم ۴۱ روز طول کشیده باشه.
در هر صورت حق با شماست. میدونم که هر روز وبلاگ رو چک میکنید و من شرمندم.
من هنوز نتونستم تست کنم. اما سعی میکنم تا چند روز دیگه برنامه رو بذارم. اینبار قول میدم ;-)

امیرحسین یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 16:09

هم نرم افزارتان عالی بود و هم فلش کارت هایتان
با تشکر از شما

خواهش میکنم.

رضا ناصحی چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:35

با سلام و خسته نباشید
فایل پشتیبان تو کدوم پوشه ذخیره میشه ؟ میتونم از اون تو یه گوشی دیگه استفاده کنم؟

سلام.
پوشه پشتیبان مخفی هستش. باید تنظیمات فایل منیجر گوشیتون رو ست کنید که فایل های مخفی رو هم نشون بده.
اسم پوشه پشتیبان .BrainPower هستش.
بله میتونید در گوشی های دیگه هم استفاده کنید.

رضا ناصحی پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:33

دوباره سلام
پوشه brain power رو دارم ولی بجز پوشه فلش کارت که خودم از کارت های توی برنامه درست کردم هیچ فایل یا پوشه ای دیگه ای نیست
خیلی لازممه میخوام مرور خودمو تو یه گوشی دیگه ادامه بدم وشدیدا به این پشتیبان نیاز دارم کمک کنید

دقت کنید اول اسم پوشه . «نقطه» داره.
در حققت برنامه دو پوشه به اسم های BrainPower و .BrainPower ایجاد میکنه که فایل های پشتیبان در پوشه ی دومی هستن. پوشه ی دومی مخفی هستش.

زهرا ناصحی پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:47

اگه دو سه روز مرور دیر تر انجام بشه اشکال بزرگی داره

رضا ناصحی شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:45

سلام خسته نباشید راهنمایی قبلیتون خیلی کمک کرد کارمو راه انداخت ولی یه مشکل جدید دارم اونم اینه که دوسه روزه وقتی برای فلش کارتا عکس میذارم موقع مرور عکس هارو نشون نمیده ولی عکس های قبلی رو خوب نشون میده
ممنون میشم اینبارم کمکم کنید

سیما دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:59

با سلام
در ورژن جدید چگونه پشتیبان تهیه کنیم؟ اصلا چنین گزینه ای نمیبینم

نسخه برنامه چند است؟
در منوی لیست گرو ها وجود دارد.

سیما سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:15

ورژن 4.2.3 revision22
در لیست گروه ها فقط اضافه کردن گروه و نام گروه های ایجاد شده موجوده

یلدا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:00

با تشکر از برنامه خوبتون
میحواستم بپرسم "حالت شب" و "چرخش کارت" یعنی چی؟

حالت شب، پس زمینه صفحه مرور کارت ها رو سیاه میکنه که اگه شب مرور میکنید چشم هاتون اذیت نشه.
چرخش کارت هم انیمیشنه که فقط موقع نشون دادن جواب کارت، کارت میچرخه و جواب رو نشون میده.
موفق باشید.

یلدا دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 21:13

سلام ببخشید برنامه تون ورژن آیفون نداره؟

سلام. خیر نداره.

یلدا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:42

سلام مجدد. میخواستم ببینم چطور میتونم در لیست گروه ها، یه گروه رو جابجا کنم. با اسفاده از گزینه ی "اولویت" خواستم اینکارو بکنم که متاسفانه اصلا معلوم نیست طبق چه سیستمی کار میکنه

سلام.هر گروهی که در اولویت عدد کمتری داشته باشد، بالاتر قرار می گیرد.

رضا قلیزاده شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 http://rgholizadehr.com

با سلام
در ابتدا خیلی ممنونم از این نرم افزار خوب و بسیار کاربردی که طراحی کردید.
بنده چند روزه کار با اون رو شروع کردم و به یک bug برخورد کردم که ممنون میشوم اگر یرای ورژن بعدی آن را رفع نمایید:
بنده از نرم افزار فلش کارت ساز لینوکس استفاده می کنم
بنده به تدریج کارتها را اضافه می کنم و کارتهایم شامل عکس است.
مثلا برای روز اول 10 کارت ایجاد کردم و فایل آن را از طریق BPRM ایجاد کرده و به گوشی ام انتقال دادم و در یک گروه مشخص اضاف کردم.
روز دوم 10 کارت دیگر ایجاد کردم دوباره آنها را با BPRM به فلش کارت تبدیل کرده و به گوشی ام انتقال دادم.
در این حین تصاویر 10 کارت اول حذف میشن و تصاویر 10 کارت دوم جایگزین آنها می شوند. در این حالت 20 کارت دارم که پرسش و پاسخ آنها فرق دارد ولی هر تصویر در دو فلش کارت قرار می گیرد.
به همین خاطر مجبورم یا همه کارتها را یکبار ایجاد نمایم و بعد وارد گوشی نمایم و یا اینکه هر سری کارت را در یک گروه قرار دهم که مطمئنا کار را سختتر می کند و انعطاف برنامه را کمتر.
بسیار ممنون میشوم اگر بتوانید این تغییر را در نرم افزار اعمال نمایید.

با آرزوی موفقیتهای بیشتر

تشکر از نظر شما....
بررسی خواهم کرد و مشکل را مرتفع خواهم کرد.
ممنون

آزاد یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 13:28

سلام
ببخشید من میخواستم گوشیم رو ریست کنم ولی نمیدونم چطور بعد از ریست بک آپ رو برگردونم معلوم نیست کجا ذخیره میشه و به شدت منتظر راهنمایی شما هستم خیلی فوری لطفا
ممنون

مهدی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:46

وقت بخیر.
چرا وقتی عکس میزاریم در قسمت پاسخ یا سوال ..حین مرور zoom نمیشه ...؟؟
سوال دوم؛ در لیست گروهها میشه امکان یک ساپ گروپ بزارین.؟؟؟
مثالا گروه انگلیسی ...شاخه ضرب المثل شاخه لغات... کلا ساپ گروپ تو این برنامه بسیار خوب لازمه.
نمیدونم تونستم برسونم منظور رو یا نه.... اگه این دو مشکل حل شه واقعا عالی میشه.
میشه جواب رو به ایمیل من بفرستیم. ؟؟
ممنونم

سوال اول : اگر روی عکس تپ کنید باز می شود و بعد میتوانید با دو انگشت خود رو تصویر زوم کنید.
سوال دوم : خیر

زیبا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:32

سلام . من محل ذخیره فایل کارت ها رو که بانام .BrainPower هست رو پیدا نمیکنم. با ویندوز گوشیم رو سرچ کردم فایل رو پیدا نکردم. خیلی به این فایل نیاز دارم. میشه با جزئیات کامل توضیح بدید. اگر از داخل گوشی بخوام پیداش کنم نوشتید برم فایل منیجر.. فایل منیجر کجاست؟ ما مثل شما حرفه ای نیستیم ی خرده توضیح بدید ممنون.

فایل منیجر همون برنامه ای هست که باهاش پوشه ها و فایل های ذخیره شده توی کارت حافظه و حافظه گوشیتونو می بینید. با کامپیوتر توی چه قسمتی رو گشتید؟ پیشنهاد من اینه که هم کارت حافظه خارجی (SD Card) رو بگردید. هم حافظه خود گوشی رو.

حمید رضا سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:01

بهتره برای هر گروه تنظیمات مخصوص گذاشته بشه به عنوان مثال من میخوام یکی از گروهها کارتها معکوس پرسیده بشه ولی یکی دیگه از گروهها خیر . ممنون میشم این رو هم لحاظ کنین . تشکر

چشم. در نظر خواهیم داشت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد