جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

فلش کارت های تخصصی حقوق

مجموعه فلش کارت های رشته تخصصی حقوق رو که آقای اشکان تهیه کرده اند و در اختیار شما دوستان قرار داده اند رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید.

این مجموعه فلش کارت ها در ۴ دسته : حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق جزا و حقوق بین الملل برای دانلود قرار داده شده است و انگلیسی به فارسی می باشد.

این فلش کارت را می توانید از لینک زیر دانلود کرده در برنامه جعبه لایتنر قدرت ذهن از آن استفاده نمایید.


دانلود فلش کارت حقوق خصوصی ۵۵۳ کارت

دانلود فلش کارت حقوق جزا          ۳۳۸ کارت

دانلود فلش کارت حقوق بین الملل ۴۰۶ کارت

دانلود فلش کارت حقوق عمومی    ۱۳۶ کارت

فرمت فلش کارت ها : csv

با تشکر از اشکان

نظرات 12 + ارسال نظر
کیانا دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:51

سلام دوست عزیز
من حقوق خصوصی رو دانلود کردم اما متأسفانه فونتها به هم ریختس و قابل خوندن نیست
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
@};-

منظورتون از فونتها بهم ریختست چیه؟

کیانا پنج‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1393 ساعت 13:27

سلام
Materialize,"آ آ  ط¬ط§ظ…ظ‡ ط¹ظ…ظ„ ظ¾ظˆط´غŒط¯ظ† طŒظ…ط§ط¯غŒ ع©ط±ط¯ظ† طŒط³ط§ط®
اینجوریه

کیانا شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:15

خب اگه پولیه بهم بگید مشکلی نیست

نه دوست عزیز..واقعا نمیدونم مشکل از کجاست. خودم اینکارو چند بار انجام دادم اما هیچ مشکلی وجود نداشت. اینکه چرا فونت های شما بهم میریزه هیچ ایده ای ندارم.
با عرض پوزش

محمد دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:27

سلام دوست عزیز فایلهات بهم ریخته است یه سربه اینجا بزن گفته چه جوری ذخیره کنی که درست نشون بده
ممنون میشم فایل درستشو بذاری
http://forum.prestatools.ir/thread68.html

شادی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:47

سلام

بجای برنامه اکسل، فایلا رو با word باز کنید و دوباره ذخیره کنید (نیازی به تغییر خاصی نیس، فقط گزینه save رو بزنید و خطایی که میده رو تایید کنید). درست میشه.

شایان سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 23:44

چرته

عارفه توانا پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1395 ساعت 00:48

سلام من دانلود کردم اما کارنمیکنه اصلا

سهیل پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 14:39

سلام دانلود نکنید فایده نداره سر کاریه !!!!!!!!!!

زهرا شنبه 5 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 14:18

سلام فقط کافیه با برنامه ورد بازش کنید و استفاده کنید...من اینجوری راحت دارم استفاده میکنم

سجاد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 11:15

چطور دعات کنم، خیلی ازت ممنونم

سجاد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 20:00

سلام رو ankidroid عالی کار میکنه خیلی ممنون

سجاد سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 14:11

خیلی عای تو نرم افزار ankidroid کار میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد