جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

نسخه ۴.۲.۰

نسخه ۴.۲.۰ بر روی بازار قرار گرفت.


1. در این نسخه متد جدیدی تحت عنوان «متد دلخواه» در تنظیمات برنامه افزوده شده است. در صورت انتخاب این متد، تعداد خانه های جعبه به ۱۰ خانه افزایش می یابد و امکان مرور بیشتر تا ۱۰ خانه را برای شما فراهم می کند.

2. علاوه بر آن در تنظیمات برنامه شما می توانید فاصله زمانی مرور از خانه ششم تا دهم را نیز تنظیم نمایید. بصورت پیشفرض فاصله های زمانی به نحوی تنظیم شده است که مرور کارت ها حداقل یک سال زمان می برد.

3. تغییر دیگر در برنامه امکان حذف کارت ها در حین مرور می باشد.


نکته : در صورت انتخاب «متد دلخواه» کارت هایی که قبلا در متدهای دیگر حفظ شده بودند، در خانه ششم قرار خواهند گرفت.

نکته : به هیچ وجه در تنظیمات برنامه، فاصله زمانی خانه ها را در متد دلخواه خالی نگذارید! در نسخه بعد ازین مشکل جلوگیری خواهد شد.

نکته : می توانید ازین پس برای دریافت اخبار به وب سایت برنامه به آدرس http://BrainPowerLeitner.ir مراجعه کنید.


نظرات 7 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:05

یه دنیا ممنون ......خدا چند برابر خوبی هاتونو بهتون برسونه.....

فقط تعدا کارتهای قابل مرور جلوی گروها نمایش داده نمیشود

موفق باشید

اون انشالا برای آینده.
خواهش میکنم.
موفق باشید.

یوسف زهرا دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:06

سلام
من گوشیم نوت 3 هست و از ورژن قبلی 3 ماه بدون ایراد استفاده میکردم اما از وقتی این ورژن رو نصب کردم همش force stop میشه .شماره تلفنیرو هم که تو بازار گذاشتید خاموشه 0911...!!!!!!

کدوم قسمت این اتفاق می افته؟ دقیقتر توضیح بدید.
دوباره تماس بگیرید.

فرامرزی دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:18

سلام.مهندس جان چند وقتی بود هم تو گوشیم(samsung note1)و هم تو تبلتم(samsung note10.1) تو متد لایتنر معمولی تعدادکارتهای نمای مرور در خانه ها کمتر از تعدادی بود که توی نمای لایتنر وجود داره حتی بعضی وقتا هیچ کارتی یا دو سه تا کارتو می آورد الانم هم تو متد لایتنر معمولی و هم تو متد دلخواه اینطوریه.ببخشید زیاد زحمت میدیم.ممنون میشم بررسی یا راهنمایی کنید.ممنون .فرامرزی

سلام.
طبیعتا باید اینطوری باشه. نمای لایتنر تعداد کارت های شما رو توی هر خونه به ترتیب از چپ به راست نشون میده. و نمای مرور تعداد کارت هایی که توی هر خونه ی لایتنر قابل مرور هستند رو به ترتیب از چپ به راست نشون میده. و طبیعتا تعداد کارت های قابل مرور در هر خونه کمتر از تعداد کارت های کل اون خونه هست. یعنی جمع عددهای نمی مرور باید با جمع کارت های قابل مرور یکسان باشه.

اگر ابهامتون رفع نشده یا منظورتون چیز دیگه ای هست بپرسید.
موفق باشید.

ستاره چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 15:10

سلام خسته نباشید......هنگام مرور کارتها بعضی وقتها گوشی ...نوت3...پیام میده که برنامه قدرت ذهن متوقف شد.بعد برنامه بسته میشه!!!!!مشکل از کجاست مهندس؟

یکی دیگه از دوستان هم همین نظر رو دادن. میشه دقیقتر بگید چه کارت هایی، توی چه خونه هایی و چه متدی این مشکل رو داره؟ چون من هرچی تست کردم مشکلی به وجود نیومد. دقیقتر بگید تا متوجه بشم مشکل از کجاست و زودتر رفعش کنم. مرسی

ستاره چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 18:17

راستش من همیشه بعد حدودا 1 ساعت مرور کارتهام با این حالت روبه رو میشم که البته وقتی دوباره برنامه رو اجرا میکنم از همون جا که موندم ادامه میده و مثلا جوابایی که به اون کارتها تو اون 1 ساعت دادم رو سیو کرده مشکل بزرگی ایجاد نمیکنه .فقط باید دوباره برنامه رو اجرا کنم و وارد گروهی بشم کهداشتم مرور میکردم و دوباره مرور رو شروع کنم.....بازم ممنون از برنامه خوبتون .....خدا هر چی میخوای بهت بده

متشکر. اما اگه متوجه شدید دقیقا کی این اتفاق می افته به من بگید.

ستاره پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:13

[img]http://siua.site50.net/up/d111a74f4ff9.png[/img]


فک کنم تو خونه6 بجای اینکه بنویسه حفظ شده باید شماره خانه رو بزنه یا اشتباه میکنم؟!

سلام. حرف شما کاملا درست است. در ورژن جدید که امروز قرار داده می شود تصحیح شده است.

ستاره جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 14:57

سلام مهندس خسته نباشید
ببخشید اینهمه ما به شما زحمت میدیم ......
یه مشکلی که تو ورژن قبل بود تو این ورژن هم هست اینه که وقتی کارتی رو ویرایش میکنی، دیگه توی جستجو کردن نمیاد!
نمیشه سیستم سرچ کارتها رو تقویت کنید خیلی ضعیفه...مثلا یه کلمه رو که سرچ میکنم شاید 50 تا کارت هست که تو سوال یا جوابش اون کلمه هست ولی 7-8 تاش رو تو جستجو میاره.....

ممنون از زحماتتون

سلام. من این رو بارها امتحان کردم. درست جواب میده. برای سیستم کارت ها من تو ورژن جدید امکان مرتب سازی رو گذاشتم که می تونه توی پیدا کردن کارت ها کمکتون کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد