جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

ورژن ۴.۰.۱

مشکل مطرح شده توسط برخی دوستان که در هنگام مرور کارت ها وجود داشت برطرف گردید و ورژن ۴.۰.۱ در بازار قرار داده شد تا پس از تایید توسط بازار بتوانید آن را دانلود نمایید.


با عرض پوزش بابت این مشکل در ورژن ۴.۰ و تشکر ویژه از عزیزانی که این مشکل را گزارش دادند.

فلش کارت ۱۱۰۰ لغت تافل

مجموعه فلش کارت های ۱۱۰۰ لغت تافل را نیز دوست عزیز آقای Ali Tamizi تهیه کرده اند که من برای استفاده شما برای دانلود قرار داده ام.


فلش کارت های ۱۱۰۰ لغت تافل را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

این فلش کارت ها انگلیسی به انگلیسی می باشد. این مجموعه شامل ۵ فلش کارت می باشد که هر کدام از آنها حدود ۲۰۰ کارت انگلیسی به انگیسی را دارا می باشد.


دانلود

فلش کارت های کامل کردن جملات انگلیسی Complete the sentence

آقای Ali Tamizi چندین فلش کارت خوب رو زحمت کشیدند آماه کردند و برای استفاده شما عزیزان در اختیار من قرار دادند.

فلش کارت های «کامل کردن جملات انگلیسی» رو می تونید از لینک زیر دانلود کنید.

این مجموعه فلش کارت شامل ۲۰۰۰ جمله انگلیسی است که شما باید جای خالی را در جملات حدس بزنید.

این فایل دارای ۱۰ فلش کارت است که در هر فلش کارت ۲۰۰ کارت وجود دارد.


دانلود

تنظیمات تلفظ لغات

در بین ایمیل ها و نظرات شما دوستان جستجو میکردم که به چند نظری برخورد کردم که در مورد تلفظ برنامه پرسیده بودند.

یکی از دوستان خواسته بود که بتونه کاری کنه که لغات برنامه به زبان فرانسوی تلفظ بشن. لازم دونستم توضیحی در رابطه با تلفظ برنامه بدم که بدرد شما هم حتما خواهد خورد :

شما می تویند برای تلفظ هر زبانی رو که مایلید در تنظیمات Text-To-Speech گوشیتون انتخاب کنید و گزینه ی Always Use My Setting رو هم انتخاب کنید تا تلفظ برنامه طبق تنظیمات شما انجام بشه نه تنظیمات برنامه قدرت ذهن. برای اینکار به قسمت Setting گوشیتون برید و گزینه ی Text-To-Speech رو انتخاب کنید.

در بعضی گوشی ها باید از این مسیر برید

Setting > Voice Input And Output > Text-To-Speech setting

 در اینجا می تونید زبان تلفظ، سرعت تلفظ و... رو انتخاب کنید.

در انتها نیز تیک گزینه ی Always Use My Setting رو بذارید تا از این تنظیمات در برنامه استفاده بشه. 


ورژن ۴.۰ لایتنر قدرت ذهن منتشر شد

ورژن ۴.۰ بر روی بازار قرار داده شد تا پس از تایید برای دانلود قرار داده شود.


از جمله تغییرات در ورژن ۴.۰:

۱. تغییرات عمده در ظاهر برنامه

۲. امکان مشاهده فقط جواب (در تنظیمات برنامه) : برخی دوستان در نظرات خود علاقمند بودند در هنگام مشاهده پاسخ کارت، سوال نمایش داده نشود. شما می توانید در ورژن ۴.۰ در تنظیمات تعیین کنید که در هنگام مشاهده پاسخ می خواهید سوال و جواب نمایش داده شود یا فقط جواب.

۳. امکان تغییر خانه کارت ( در لیست کارت ها) : برای هر کارت در لیست کارت ها، امکان دیگری اضافه شده است. شما با انتخاب این گزینه می توانید خانه کارت را تغییر دهید. حتی می توانید با استفاده از این امکان، کارت های حفظ شده را به هر خانه جعبه که مایلید بازگردانید.

۴. رفع چند باگ : چند اشکال موجود در برنامه نیز رفع شده است. 

۵. حذف صفحه Splash : برای دسترسی سریع تر شما عزیزان به برنامه، صفحه ی نخست برنامه در ورژن ۴.۰ وجود ندارد و با اجرای برنامه صفحه ی منو برای شما ظاهر خواهد شد.

۶.امکان تمام صفحه شدن صفحه مرور (منوی صفحه ی مرور کارت ها) : در هنگام مرور می توانید در صورت تمایل از طریق گزینه ای که به منوی صفحه ی مرور افزوده شده است، از تمام فضای صفحه استفاده کنید و با استفاده از همان گزینه از حالت تمام صفحه خارج شوید. این تنظیم برای مرورهای بعدی ذخیره خواهد شد.

7. امکان تغییر بیشتر اندازه فونت مرور کارت ها  : شما می توانید در تنظیمات اندازه فونت متن کارت ها را از ۱۶ تا ۵۰ تغییر دهید.

8. امکان انتخاب متد «دوباره بپرس» : در ورژن ۴.۰ در تنظیمات برنامه شما می توانید هر یک از روش هایی را که مایلید انتخاب کنید. می توانید انتخاب کنید که کارت در لابه لای کارت های باقیمانده پرسیده شود و یا در انتهای آنها.

9. امکان انتخاب قلم کارت ها : در ورژن ۴.۰ بنا به درخواست بسیاری از دوستان می توانید فونت متن کارت ها را انتخاب کنید. فونت هایی که می توانید انتخاب کنید عباتند از : ۱.نازنین ۲.هما ۳.میترا ۴.نسخ ۵.کامران ۶.رویا ۷.یکان ۸.یاقوت ۹.زر ۱۰.اوبونتو ۱۱.خودکار ۱۲.دستنویس
نکته: این قلم ها (به جز قلم شماره ۱۰)  قلم فارسی هستند.



با توجه به اینکه ایمیل ها و نظراتتون فوق العاده زیاد بود و هر امکانی رو حداقل ۲ نفر از کاربران پیشنهاد داده بودند، پیدا کردن اسامی شما برام سخته و به همین دلیل اسم کسانی رو که پیشنهادها رو داده بودند ننوشتم.


نکته : با آپدیت برنامه، اطلاعات قبلیتون از بین نمیره.