جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

ورژن ۴.۰ لایتنر قدرت ذهن منتشر شد

ورژن ۴.۰ بر روی بازار قرار داده شد تا پس از تایید برای دانلود قرار داده شود.


از جمله تغییرات در ورژن ۴.۰:

۱. تغییرات عمده در ظاهر برنامه

۲. امکان مشاهده فقط جواب (در تنظیمات برنامه) : برخی دوستان در نظرات خود علاقمند بودند در هنگام مشاهده پاسخ کارت، سوال نمایش داده نشود. شما می توانید در ورژن ۴.۰ در تنظیمات تعیین کنید که در هنگام مشاهده پاسخ می خواهید سوال و جواب نمایش داده شود یا فقط جواب.

۳. امکان تغییر خانه کارت ( در لیست کارت ها) : برای هر کارت در لیست کارت ها، امکان دیگری اضافه شده است. شما با انتخاب این گزینه می توانید خانه کارت را تغییر دهید. حتی می توانید با استفاده از این امکان، کارت های حفظ شده را به هر خانه جعبه که مایلید بازگردانید.

۴. رفع چند باگ : چند اشکال موجود در برنامه نیز رفع شده است. 

۵. حذف صفحه Splash : برای دسترسی سریع تر شما عزیزان به برنامه، صفحه ی نخست برنامه در ورژن ۴.۰ وجود ندارد و با اجرای برنامه صفحه ی منو برای شما ظاهر خواهد شد.

۶.امکان تمام صفحه شدن صفحه مرور (منوی صفحه ی مرور کارت ها) : در هنگام مرور می توانید در صورت تمایل از طریق گزینه ای که به منوی صفحه ی مرور افزوده شده است، از تمام فضای صفحه استفاده کنید و با استفاده از همان گزینه از حالت تمام صفحه خارج شوید. این تنظیم برای مرورهای بعدی ذخیره خواهد شد.

7. امکان تغییر بیشتر اندازه فونت مرور کارت ها  : شما می توانید در تنظیمات اندازه فونت متن کارت ها را از ۱۶ تا ۵۰ تغییر دهید.

8. امکان انتخاب متد «دوباره بپرس» : در ورژن ۴.۰ در تنظیمات برنامه شما می توانید هر یک از روش هایی را که مایلید انتخاب کنید. می توانید انتخاب کنید که کارت در لابه لای کارت های باقیمانده پرسیده شود و یا در انتهای آنها.

9. امکان انتخاب قلم کارت ها : در ورژن ۴.۰ بنا به درخواست بسیاری از دوستان می توانید فونت متن کارت ها را انتخاب کنید. فونت هایی که می توانید انتخاب کنید عباتند از : ۱.نازنین ۲.هما ۳.میترا ۴.نسخ ۵.کامران ۶.رویا ۷.یکان ۸.یاقوت ۹.زر ۱۰.اوبونتو ۱۱.خودکار ۱۲.دستنویس
نکته: این قلم ها (به جز قلم شماره ۱۰)  قلم فارسی هستند.



با توجه به اینکه ایمیل ها و نظراتتون فوق العاده زیاد بود و هر امکانی رو حداقل ۲ نفر از کاربران پیشنهاد داده بودند، پیدا کردن اسامی شما برام سخته و به همین دلیل اسم کسانی رو که پیشنهادها رو داده بودند ننوشتم.


نکته : با آپدیت برنامه، اطلاعات قبلیتون از بین نمیره.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا قاسمی شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:58 http://ب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد