جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

افزایش تعداد خانه های مرور

طبق نظرسنجی ای که برای مشخص شدن اولویت افزوده شدن امکانات در ورژن های بعد برنامه لایتنر قدرت ذهن، چندمدت پیش در وبلاگ قرار داده شد، بیش از نیمی از کاربران درخواست افزایش تعداد خانه های مرور را داشتند. و این امکان در ورژن بعد وجود خواهد داشت.

اما طبیعتا برای اینکه اسم برنامه لایتنر است و اولویت برنامه کار کردن با متد لایتنر است، امکان افزایش تعداد خانه ها در تنظیمات برنامه و اختیاری خواهد بود تا اگر کسی تمایل داشت بتواند به شیوه های قبل نیز مرور کند.


اکنون تعداد خانه های برنامه ثابت و ۵ خانه است. تا قبل از قرار دادن این امکان در برنامه لطفا نظرات و پیشنهادات خود را فقط در رابطه با افزایش تعداد خانه های مرور مطرح کنید.

به عنوان مثال:

مایلید حداکثر چندخانه به جعبه افزوده شود؟ (مثلا ۵ خانه به ۱۰ خانه افزایش یابد)

تعداد خانه ها ثابت و یا انتخابی باشد؟ (مثلا بتوان تعداد خانه ها را در تنظیمات برنامه ۵،۶...۱۰ قرار داد)

و هر نظر دیگر و یا پیشنهاد و طرحی را که در نظر دارید لطفا مطرح نمایید.




نظرات 23 + ارسال نظر
ستاره دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:38

سلام مهندس جان .خدا قوت بده بهت که دل خلق خدا رو شاد میکنی.من خیلی وقته از برنامه قدرت ذهن استفاده میکنم و واقعا جای خالی چند تا خونه رو احساس میکنم ...حتما برنامه j memores رو میشناسی من قبلا رو لب تاپ با اون کار میکردم خیلی جالب بود میتونستی تعداد خونه ها و حتی فاصله بین مرورهاتو به دلبخواه خودت تنظیم کنی یا از یه پیش فرض که روش لایتنر بود استفاده کنی ..اگه تو برنامتون یه حالت پیش فرض لایتنر قرار بدید و یه حالت که خود استفاده کننده بتونه تعداد خونه ها رو مثلا تا 12 یا 15 افزایش بده ...یا بشه فاصله بین مرور ها رو هم تعیین کرد عالی میشه .من این روش رو خیلی دوس داشتم و باعث شده بود بین اینهمه نرم افزار پولی که خیلی هاشم خریدم مثل: ماندگار.......پایش.....باز با jmemores کار کنم. اگه برنامه شما هم چنین امکاناتی داشته باشه حتما انتخاب اول همه برای اندروید خواهد بود .با آرزوی موفقیت و سر بلندی روز افزون شما دوست عزیز ....که دورا دور طرفداران قلبی بسیاری دارید.

سلام و ممنون دوست عزیز.
اگر پیچیدگی زیادی نداشته باشد امکان تنظیم فاصله بین مرورها را نیز سعی خواهم کرد در اختیار کاربر قرار دهم. ولی در حال حاضر اولویت با افزایش تعداد خانه هاست.
ممنونم.

sevda دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:41

salam .fekre khili khobie lotfan hatman in karo anjam bedin.mamnoon az tamam zahamateton.bye

خواهش میکنم

مرتضی کبیری دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:46

آقایی به خدا
خونه ها رو 16 تا کنی خیلی عالی میشه....مهندس میشه یه گزینه مرور کلی هم اضافه کنی که بدون نیاز به وارد شدن به تک تک گروها بشه همه فلش کارتهای موعد تکرار رو مرور کرد. من یکم با این مورد مشکل دارم ....همش باید برم تو گروها ببینم مرور داره یا نه!

ممنون.
بله. فکر خوبیه. ولی در نظر دارم که در زیر اسم هرگروه تعداد کارت های قابل مرور رو نمایش بدم.
موفق باشید.

بیتا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:37

با سلام و خسته نباشید
به نظر من 11 خانه کافیه با فاصله های مروری
1.2.4.8.15.30.60.60.60.60.60
اینجوری یه سال مرتب یک مطلب مرور میشه
ممنون

سلام.
پیشنهاد افزایش تعداد خانه ها معمولا بالای ۱۰ خانه بوده است که در این صورت محاسبه تعداد روزهای مرور برای کارت ها خیلی زیاد میشه و عملا محاسبه کارت های قابل مرور برای برنامه خیلی سنگین میشه.
فرض کنید ۵۰۰ کارت در یک گروه دارید که برای هر کارت برنامه باید یکسال رو طی کنه تا بفهمه که الان زمان مرورش هست یا خیر. محاسبه کارت های قابل مرور در برنامه، با توجه به اینکه در گوشی هست و نه کامپیوتر، کند خواهد شد و افت سرعت محسوس خواهد بود.
متد لایتنر برای ۵ خانه بازه مرور رو هر بار دوبرابر میکنه. در پیشنهاد شما، بعد از خانه پنجم بازه های مرور یکسانه. البته یکسال به نظر زمان خوبیه. به نظر بنده هم ۱۰ یا ۱۱ خانه کافیه با فاصله های مروری پیشنهادی شما که فاصله های مرور بعد از خانه ۵م هر دو ماه یکبار انجام میشه.
باز هم دوستان نظرات و طرح های خودشون رو اعلام کنند.
ممنون.

ستاره سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:42

سلام
همین متدی که دوستمان بیتا خانم گفتن خوبه....من که خوشم اومد.ممنون

مرتضی کبیری سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:05

منم موافقم آقا
خانه 11 میتونه 80 روز باشه

پیشنهاد جدید من ۱۰ خانه با فاصله زمانی
1.2.4.8.15.30.40.50.60.70.80
هست که مجموع این زمان ها برابر ۳۶۰ روز یا تقریبا یک سال است.

آیسان سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:52

سلام
ممنون از برنامه خوبتون مهندس
گرافیک برنامتونو خیلی دوست دارم چشم آزار نیست.
چقدر طول میکشه این تغییرات رو اعمال کنید؟ تکلیف این فلش کارتهایی که الان تو حفظ شده هستن چی میشه؟

ممنون.
سعی میکنم کمتر از دو ماه طول بکشه.
سوال خوبی پرسیدید. اگر شما در تنظیمات، تعداد خانه ها را افزایش دهید کارت های حفظ شده در خانه ششم قرار خواهند گرفت و شما دوباره آن ها را می توانید از خانه ششم به بعد مرور کنید.

ستاره سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 19:40

سلام . چه فکر خوبی من این متد 10 خانه ای شمارو بیشتر پسندیدم .....همینو لطفا اجرا کنید .....دستتون درد نکنه ..من که بی صبرانه منتظر برنامه جدیدم....

کبیری سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:00

1.2.4.8.15.30.40.50.60.70.80
عالیه مهندس

بیتا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:06

آقا کاوه لطفا بعد خانه 10 خانه حفظ شده ها امکان برگرداندن فلش کارتها به خانه مثلا 6 رو داشته باشه ....ممنون از زحماتتون

گل یخ سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:10

واقعا از اینکه میبینم قراره تعداد خانه ها افزایش پیدا کنه خوشحال شدم .ی دنیا ممنون

ترانه سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 20:25

ببخشید یه خواهش
میشه تعداد عکسهایی که به قسمت سوال و جواب اضافه میشه رو بیشتر کنید.مثلا3تا سوال 3تا برای جواب

و در ضمن با این 10 خانه موافقم

ممنون از برنامه خوبتون

فعلا امکان این کار نیست.
دوست عزیزی که از شهر تبریز نظر میگذارید، لطفا با اسامی مختلف نظرات متنوع نگذارید.
آی پی شما مشخص است.
ممنون.

ستاره سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:08

هدف من فقط دلگرمی دادن به شما دوست عزیز بود برای بهتر شدن برنامه قدرت ذهن ....الان بیشتر از 1 ماهی میشه به برنامه شما فکر میکنم ....که چیکار کنیم که بی نقص بشه.اگه خودم برنامه نویسی بلد بودم خودم این تغییرات اساسی رو اعمال میکردم.بنده آرچیتکت هستم.....اگه راهی هست که بنده تو اصلاح برنامه بهتون کمک کنم در خدمتم.در ضمن من میتونستم ایپ لب تاپمو تغییر بدم و براتون پیام بزارم ....ولی فک کردم مهم نیست کی نظر میزاره مهم اینه که بدونید برنامتون چی کم داره و دوستانتون حمایتتون میکنند.در ضمن من یک نفر نیستم اینجا ما 3 نفریم بیتا .ستاره . مرتضی که هر سه برای کنکور ارشد داریم از قدرت ذهن استفاده میکنیم.
با تشکر.ستاره

ممنون از دلگرمی و نظرتون.
بله. چون آی پی یکسان بود احساس کردم شاید کسی بخواد شوخی کنه.
امیدوارم موفق باشید.

ستاره سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:10

ببخشید اگه ناراحتتون کردیم ....البته من تبریزم نیستم

reaz سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:49

سلام
تصمیم برای اینکه تعداد خونه های برنامه زیادتر بشوند خیلی خوب هست همچنین اینکه شما برای نظرات کاربران احترام قائل هستید هم قابل تقدیر هست اما این نکته رو هم مدنظر داشته باشید که به صرف اینکه تنها 3 کاربر در این مورد نظر دادند شما نباید قوانین اصلی لایتنر رو زیر پا بگذارید در کمال احترام من نمیگم نظرات این 3 نفر خوب نیست ولی موعد مرور برای لایتنر توان های 2 هست که به صورت زیر باید باشه :
1،2،4،8،16،32،64،128،256،512
اگر شما فرضا بعد از 512 روز که تقریبا1.5سال می شود مطلب رو به یاد آوردی در اون صورت میتونی خاطرجمع بشی که مطلب به حافظه دراز مدت برای همیشه منتقل شده البته شما ذکر کردید که برای تلفن های همراه چک کردن کارت های آماده مرور با محدودیت روبر هست من در مقامی نیستم که بخوام راه حل به شما بدم چون تخصص ندارم اما در همین حد می دونم که برنامه b15 آخرین مدت مرور رو روی 5 سال گذاشته یعنی تونسته راه حلی برای این موضوع پیدا کنه شما هم عجله نکنید کاملا در این مورد فکر کنید.
اما در جواب دوستانی که تا 10 خونه حالت زیر رو خواستند:
1.2.4.8.15.30.60.60.60.60.60
این مشکلات هست:
1.نقص بازه زمانی مشخص شده از سوی لایتنر : در برنامه jMemorize هم به همین صورتی که گفتم هست تازه اگر مهندس بخواد روز های مرور رو بذاره کاربر دستکاری کنه خیلی برنامه پیچیده میشه مگه چیه یک گوشی با امکانات محدود مگر چقدر میشه ازش کارکشید من مخالف پیشرفت برنامه نیستم ولی بعضی محدودیت ها رو هم در نظر داشته باشید.
2.اگه شما این متد رو استفاده کنی از کجا میدونی مطلب کامل وارد حافظه شده من کاملا با این حالت مخالفم باید در برنامه لایتنر کاملا اصول گفته شده از سوی لایتنر رعایت بشه تعداد دفعات تکرار مهم نیست بازه زمانی اصولی و منظم مهم هست.
باز هم ممنون سرتون رو درد اوردم.

سلام و ممنون.
۱. من برنامه ‌B15 رو چک نکردم. اگر برنامه B15 برای ۵ سال هم اینکار رو انجام میده، ممکنه ساختار کاملا متفاوتی با برنامه قدرت ذهن داشته باشه. و ساختار اولیه برنامست که مشخص میکنه افزوده شدن یکسری امکانات در کنار امکانات دیگه، چقدر روی هم دیگه و در نهایت روی کل برنامه تاثیر میگذارن...مطمین باشید من هم عجله نمیکنم و تمام تلاشم اینه که طوری ساختار رو طراحی کنم که بیشترین سرعت رو داشته باشه.
۲. خیلی از امکانات در برنامه هست که متد لایتنر رو نقض میکنه. مثل گزینه ی «دوباره بپرس». اما این امکانات کاملا اختیاریه. همانطور که در توضیح این پست هم گفتم، افزایش خانه ها در تنظیمات برنامه به عنوان یک متد جدید مرور قرار میگیره و شما میتونید به هر روشی که دوست دارید از برنامه استفاده کنید. یعنی میتونید با ۵ خونه ادامه بدید و یا میتونید انتخاب کنید که برنامه ۱۰ خونه ای بشه.
۳. درسته که طبق متد لایتنر بازه های زمانی ۲ برابر میشن. اما لایتنر اینکار رو برای ۵ خونه پیش بینی کرده. بازه های زمانی که شما فرمودید در کل اگر کارتی رو بدون اشتباه پاسخ دادن جلو ببرید که به خانه اول برنگرده برای حفظ کردنش ۳ سال زمان نیاز دارید!! و من فکر میکنم این مدت از حوصله خیلی از افراد خارج باشد. ۳ سال زمان زیادیست...به این خاطر که اگر لغت، عبارت یا هرچیزی را در ۳ سال یاد نگیرید یعنی در طی این ۳ سال اینقد کم استفاده بوده است که به خاطرتان نمانده است و همان بهتر که ذهن خود را با آن پر نکنید و بعد از ۳ سال آن را مرور نکنید.

اینها نظرات و استنباط بنده بود. میتونه درست و یا کاملا اشتباه باشه. هر نقدی به صحبت های من دارید لطفا مطرح کنید.
ممنون از شما دوست عزیز.

reaz چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 04:25

سلام
هر کسی نظری داره ولی خوب روی این موضوع فکر کنید تا اینجا خوب اومدید این قابلیت هم به خوبی اضافه بشه.مهم ترین قسمت برنامه همین جا هست پس خوب تحقیق کنید اگر هم می بینید 3 سال زیاد هست می تونید تا 8 خانه طبق اصول اصلی و منظم لایتنر قرار بدید که جمعا مدت 8 ماه می شود که منطقی و خوب هم به نظر می رسد.برنامه معروف پاکر هم که محبوبیت دارد و تعداد زیادی کاربر از اون استفاده می کنند روی 8 خونه تنظیم شده است.تصمیم با شماست اما اگر احساس می کنید تنظیم روز ها به وسیله کاربر ساز و کار برنامه رو پیچیده می کند یا برنامه هنگ می کند روی همون مقدار ثابت قرار بدید.

ستاره چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 15:47

به نظر من با متد 1.2.4.8.15.30.40.50.60.70.80غیر ممکنه چیزی فراموش بشه خودم تو jmemores همین مقدارها رو تنظیم کرده بودم و مطالبی که اون موقع خوندم هنوز یادمه....فک کنم یه 3 سالی هم از روش میگزره.بازم هرچی شما صلاح میدونی......

ستاره پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:28

سلام مهندس .....نظر خودتون چیه در مورد خونه ها؟

برای جلوگیری از مشکلات مطرح شده، انتخاب بازه زمانی از خانه ششم به بعد را در تنظیمات برنامه در اختیار کاربر قرار خواهم داد.

ستاره . بیتا . مرتضی شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 15:01

سلام آقا مهندس
خسته نباشید
این کارتهای خانه حفظ شده های ما سه نفر خیلی زیاد شده هر روزم داره بیشتر میشه الان حدود 6800کارت حفظ شده دارم ......میشه یکم زودتر برنامه جدیدو راه بندازید......ی دنیا ممنون از زحمتاتون.....ببخشید که به عجله میندازیمتون....استرس داریم یکم.....

فرهاد چهارشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:57

سلام
از برنامه خوبتون سپاسگذارم.
جدای از نیاز مبرم به افزایش تعداد خانه ها، دو سه مورد دیگه هم فکر میکنم لازمه حتما به برنامه اضافه بشه.
1- امکان حذف فلش کارت در حالت مرور است. مخصوصا زمانی که از فلش کارت های آماده استفاده می کنیم، بعضی از لغات خیلی ساده هستند یا شاید تکراری باشند، لازمه امکانی باشه که در حالت مرور هم بتونیم اون کارت رو حذف کنیم.
2-اینکه داخل تنظمیات، کاربر بتونه زمانی که در هر نوبت صرف مرور میشه یا تعداد فلش کارت هایی که در هر نوبت مرور می شوند رو تعیین کنه.
بنظرم از برنامه های موفق mini pauker و j memmorize بعضی از مورادی که به کاربر اختیار کار بیشتری برای استفاده از برنامه میده رو میشه الگو گرفت.
امیدوارم زودتر نسخه جدید آماده بشه. ممنون بابت زحمتی که می کشید.

سلام.
۱. امکان حذف کارت هنگام مرور در ورژن بعد خواهد بود.
۲. امکان تعیین تعداد کارت های جدید برای مرور، در نظر سنجی قرار دارد و در ورژن های بعد قرار داده خواهد شد.

نسخه جدید تقریبا اماده است. اما باید تست شود. هر زمانی که فرصت تست باشد و از کارکرد درست برنامه اطمینان حاصل شود در بازار قرار داده خواهد شد.
موفق باشید.

ali جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:37

سلام.برنامتون خیلی عالیه.فقط اگر امکان داره در اپدیت های بعد تعداد کارت های قابل مرور رو کنار نام گروه قرار بدید تا نیاز نباشه یکی یکی گروه ها رو نگاه کرد.برای کسی که گروه های زیادی برای مطالعه داشته باشه این کار خیلی وقتشو میگیره.
با ارزوی موفقیت برای شما.
خدا قوت.

ستاره دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:33

ممنون از تمام زحماتی که برا برنامه می کشید

امیرحسین خطابخش پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:46

سلام و خسته نباشید

بنظرم باید در تنظیمات برنامه برای هر گروه (نه کلی) امکان ایجاد لانه ی بیشتر تا 12 لانه وجود داشته باشد.

با تشکر فراوان از تیم زحمت کش شما

خواهش میکنم دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد