جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

نسخه 4.3.2 منتشر شد

از جمله تغییرات در این نسخه از برنامه قدرت ذهن، می توان به موارد زیر اشاره کرد :


1. نمایش تعداد کارت های قابل مرور در لیست گروه ها

2. بهبود سرعت محاسبه کارت های قابل مرور

3. رفع مشکلات نسخه پیشین


نظرات 28 + ارسال نظر
ستاره یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:21

ممنون آقا مهندس .....

شیما دوشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 19:52

سلام
کاش وقتی عکس رو مینداختم بعدش میشد دورشو کات کرد همونجابعد گذاشتش

مرتضی شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 00:46

سلام خسته نباشید
اگه ممکنه امکان اینو فراهم کنید که بشه از برنامه های مختلف عکس رو وارد کرد نه فقط گالری پیش فرض گوشی (مثل همه برنامه ها که بار اول استفاده سوال می کنن کدوم گالری پیش فرض باشه). چون من از دیکشنری اسکرین شات می گیرم و توی گالری گوشیم به دلیل کوچیکی آیکون ها امکان قاطی شدنشون هست موقع انتخاب
با تشکر

ستاره.بیتا.مرتضی شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 21:41

سلام
خسته نباشی مهندس.....
یه درخواست دارم ازتون میشه خانه ها رو به 15 تا ارتقا بدین؟؟؟ ....
آخه ما از الان برا سال بعد برنامه دراز مدت داریم .....شایدم اصن قبول نشیم میخوایم این روند مرور قاطی نشه و خونده های سال بعدمون با اینا قاطی نشن......
یه دنیا ممنون

علی اصغر جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 08:41

سلام
میشه کاری کرد که ترتیب مرور کارتها رو مشخص کرد؟ مثلا کارتهایی ک تو خونه اول درج میشه ،اول کارتایی رو بپرسه که تازه درج شده
مرسی بابت برنامه قشنگتون

سلام.
برای ترتیب مرور سه حالت وجود داره.
۱. از خونه اول به آخر
۲. از خونه آخر به اول (پیشفرض)
۳. تصادفی
که در مورد یک و دو توی هر خونه کارت ها رو به ترتیبی که درج شدند نشون میده. یعنی اگه شما ترتیب مرور رو بذارید از اول به آخر و دو تا کارت تو خونه اول داشته باشید و یکی تو خونه سوم، ابتدا دو تا کارت خونه اول رو به ترتیب زمانی که درج شدند نشون میده بعد کارت خونه سوم رو.

داود سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:46

سلام و خسته نباشید
از کجا میتونم برنامه رو دانلود کنم؟

سلام. از توی کافه بازار
http://cafebazaar.ir/app/com.brain.power/?l=fa

مهدی یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:53

بزار ببینم چی هست تین

علی سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:43

سلام برنامه ساخت فلش کارت تصویری در ویندوز برای برنامه قدرت ذهن اجرا نمیشه،پیش نیاز هم نصب کردم،این ارور رو می ده.
could not found the the main class
ویندوز من ویندوز 8

مثل اینکه برنامه در ویندوز 8 مشکل داره.

بهار دوشنبه 3 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:16

سلام ممنون از برنامتون
این نسسخه برای IOS هم قابل نصب هستش؟؟

سلام. خیر

ژاله جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 00:48

با تشکر از برنامه خوبتون
یه مشکل اساسی که من باهاش دارم اینه که چرا نمیشه مثلا کارتهای قابل مرور خونه 2 رو بدون مرور کارتهای خونه 1 مرور کرد(مرور آزاد نه چون کارتا رو به خونه بعد انتقال نمیده!) و در صورت درست بودن به خونه بعد منتقل شن.
اگه این مشکلو رفع کنین یه دنیا ممنون میشم

با سلام. منظورتون رو دقیقا متوجه نشدم.
اما توی تنظیمات برنامه با انتخاب یا عدم انتخاب گزینه ی «حالت مرور» می تونید مشخص کنید که کارت ها رو از خونه آخر به اول یا برعکس مرور کنید (در صورتی که گزینه ی «مرور تصادفی» رو انتخاب نکرده باشید). اگر کارت ها رو از خونه ی آخر به اول مرور کنید اول کارت های قابل مرور خونه ی ۲ رو مرور می کنید بعد کارت های قابل مرور خونه ی ۱ بهتون نمایش داده می شه.

علی جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 20:51

سلام برنامه ساخت فلش کارت تصویری در ویندوز برای برنامه قدرت ذهن اجرا نمیشه،پیش نیاز هم نصب کردم،این ارور رو می ده.
could not found the the main class
این ارور رو ویندوز 7 و 8 نسخه 64 بیتی داد.همچنین در ویندوز Xp ،مشکل رو لطفا برطرف کنید ممنون.

علی دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:27

سلام، خواهش میکنم اضافه کردن گروهی عکس ها به یک فلش کارت رو اضافه کنید، یعنی زمانی که گالری رو باز میکنیم بشه چند عکس رو با هم ضمیمه کارت کنیم،
یک سوال هم داشتم گزینه ریست کردن کارت ها چه کاری انجام میده،

سلام.
ریست کردن کارت ها همه ی کارت های گروه شما رو به خونه اول برمیگردونه.

مینا دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 21:22

سلام خسته نباشید. من فلش کارت های آماده رو از سایت دانلود کردم از طریق خود برنامه اما نشونشون نمیده ، چرا؟ دایم میگه کارتی برای مرور وجود ندارد. در صورتی تعداد کارتها رو نوشته. بعد کارتهای زبان انگلیسی هم برای دانلود نیست، چطوریه؟

در هر گروه هم تعداد کارت ها رو مینویسه و هم تعداد کارت های قابل مرور. اگر شما کارتی برای مرور داشته باشید کارت های قابل مرورتون صفر نخواهد بود. دقت کنید تاریخ گوشیتون تنظیم باشه و اگه میخواید زودتر مرور کنید در تنظیمات برنامه گزینه مرور در روز درج رو فعال کنید یا متد مرور رو تغییر بدید.

آرش چهارشنبه 19 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 14:42

ون. 2 تا سوال داشتم.
اول اینکه حجم مطالبی که مطالعه میکنم خیلی بالاست و مجبورم اکثرا عکس بگیرم از صفحات ، این برنامه از حافظه داخلی گوشی استفاده می کنه و گوشی رو روت کردم و برنامه رو هم روی کارت SD انتقال دادم ولی باز داره روی گوشی فایل پشتیبان و save میکنه. میخوام فایل پشتیبان روی کارت حافظه ایجاد شه. متاسفانه گزینه برای انتخاب مسیر فایل پشتیبان نداره.
دوم فایل پشتیبان و روی کارت انتقال دادم الان برای سوالاتی که عکس گرفته بودم دیگه عکس ها رو توی جواب نشون نمیده ، بازیابی کردم باز نشد.
ممنون اگر راهنمایی کنین.

پاسختون به ایمیلتون ارسال شد.

هادی سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:00

سلام، ایا امکان پشت و رو کردن کارت در این نرم افزار وجود داره،که بتونیم یکبار پشت کارت رو حدث بزنیم و سری بعد بر عکس کنیم و پشت کارت رو حدس بزنیم

سلام. بله.
هم در تنظیمات و هم در هنگام مرور گزینه ی "مرور معکوس" وجود داره که همین کار رو انجام میده.

marjan جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:09

من نمی تونم بخرم از کافه بازار اینو!!
انگار لینکش خرابه
کمکککک
لازمش دارم به شدن!

دوباره تلاش کنید. اگه نتونستید support@cafebazaar.ir تماس بگیرید.

رکسانا یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:13

سلام
اضافه کردن کارت از فایل ستون که کلمات فارسی داره همه کلمات رو مربع نشون میده (فایل اکسل) چطوری باید کارت رو از فایل اضافه کنیم

ستاره سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 19:55

سلام خسته نباشین
ممنون از برنامه خوبتون

میشه تو ورژن بعدی امکان انتخاب دسته جمعی کارتها رو اضافه کنید برای جابه جایی بین گروهها ......ممنون

ستاره شنبه 13 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:20

تلفظ انگلیسی برا من کار نمیکنه دانلودم نمیشه .....خواهشا " راهنمایی کنید لازم دارم

ستاره پنج‌شنبه 18 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:57

سلام
خسته نباشین
لطفا تو ورژن بعدی یکم ظاهر برنامه رو جذاب تر کنید مثلا وقتی کارتی که مرورش عقب افتاده داریم رنگ اون درس قرمز نمایش داده بشه و وقتی همه کارتها مرور شدن و کارتی برا مرور نداریم رنگ درس سبز یا آبی بشه ......ممنون از توجهتون من هنوز مشکل دانلود فایل صوتی رو دارماااااا. ...نمیدونم چطوری تلفظ بهتر رو دانلود کنم !

سلام. برنامه کاملا بر اساس تنظیمات گوشیتون کار تلفظ رو انجام میده. خالا اینکه چطوری تلفظتون رو تنظیم کنید و صداش یا سرعتش رو تغییر بدید بستگی به گوشیتون و نرم افزارهایی که روش نصب می کنید داره.

hich10 پنج‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 15:05

سلام
خسته نباشین و ممنون از رسیدگتون
ممنون میشم نحوه ی کار با این نرم افزارو بصورت تصویری در سایت قرار یدین
چون من خانه هارو نمیبینم و نمیدونم تعداد کارتای خانه اول چقدر وارد میشه و...
البته من کل سایتو مطالعه نکردم
خیلی ممنون

سلام.
شما با وارد شدن به هر گروه اطلاعات اون رو می بینید.
در قسمت اطلاعات گروه تعداد کارت ها در هر خانه نمایش داده میشه. در جلوی «نمای لایتنر» ۵ عدد هست که به ترتیب از چپ به راست تعداد کارت ها در هر خانه نمایش داده می شه. و «نمای لایتنر» هم تعداد کارت ها در هر خانه که قابل مرور هستند رو نشون میده.

هیچ دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 22:25

سلام
ممنون از رسیدگی و برنامتون
من من نرمو خریدم ولی فک کنم تمام امکاناتش نیومده و اگه بشه تصویری نحوه ی کار کردن باهاشو بزارین و اینکه من خانه ای نمیبینم هروز باید هرتعداد دوس دارم کارت بخونم و کارتای خونه ی بعدی نمیاد!!
خلاصه کمک کنید
خیلی ضروریه
خیلی ممنون

hasan جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 17:23

این نرم افزار عالیه فقط می شه بگید کی آپدیت بعدی میاد یا اصلا دیگه آپدیت میشه؟؟

علی یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 16:12

:

نجغی سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 04:13

باسلام
من اخرین نسخه رو از بازار خریدم اما زبانش انگلیسیه. تو تنظیماتشم فارسیه اما فارسی نمیشه. به زبان های دیگه هم تغییر نمیکنه
گوشی اچ تی سی 816
اندروید 5

محمد علامی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:55

سلام.
من نتونستم فلش کارت درست کنم تا بتونم به گوشی دیگری انتقال بدم. لطفا راهنمایی کنید.

فرشاد شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:45

از زحمات شما پیشاپیش ممنونم

محمدمحمدی نژاد جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 19:26

salam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد