جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

نسخه ۴.۴.۰ منتشر شد

نسخه ی جدید برنامه قدرت ذهن با تجدید ۲۳ و نسخه ی ۴.۴.۰ منتشر شد.

در این نسخه مشکل تغییر زبان برنامه که در اندروید ۵ وجود دارد برطرف شد.

همچنین امکان انجام عملیات دسته ای با کارت ها نیز فراهم شد. بدین منظور در هر گروه، در صفحه ی «مشاهده کارت ها» از منوی برنامه می توانید عملیات دسته ای را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب این گزینه برنامه به شما امکان انتخاب چندین کارت به صورت همزمان را می دهد. و شما می توانید کارت های انتخابی را «حذف» کنید. خانه ی آنها را در همان گروه تغییر دهید و یا آنها را به گروه دیگری انتقال دهید. همچنین شما می توانید در هنگام انتخاب کارت ها عملیات جستجو را نیز انجام دهید. با انجام عملیات جستجو، کارت های انتخاب شده حذف نخواهند شد و انتخاب شده باقی خواهند ماند. برای انجام هر عملیات تعداد کارت های انتخابی به شما نمایش داده خواهد شد.

برای بازگشت به حالت قبل کافیست یکبار دکمه ی Back را فشار دهید.


نظرات 17 + ارسال نظر
َArio چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 14:07

سلام، چطوری میتونم نرم افزار را به غیر از فروشگاه بازار خرید کنم؟ ممکنه نرم افزارتون رو توی IranApps هم ارائه کنید؟

سلام. در حال حاضر خیر. تنها بازار ارایه دهنده ی برنامه می باشد.

chris دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 20:13

سلام برنامه رو خریدم 504 رو میخوام لینکش غیرفعاله.
اگه زحمت نیست جواب رو به ایمیلم هم بفرست .

ستاره جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:53

ممنون

آریا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:40

سلام من این برنامه را نصب کرده بودم و از طریق خود برنامه یک پشتیبان هم گرفته بودم. بعد از اینکه آن فایل پشتیبان را در کامپیوترم ذخیره کردم، موبایلم را factory reset کردم. بعد از نصب مجدد برنامه فایل پشتیبان را به حافظه داخلی انتقال دادم اما هر کاری میکنم نمی توانم این فایل پشتیبان را بازگردانی کنم ممنون میشوم راهنمایی کنید لطفا جواب را به ایمیلم بفرستید.

تتل پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 22:17

سلام
لطفا کارت
فرمول های شیمی دبیرستان
رو قرار بدید

mehrdad یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:21

با سلام فلش کاتهایی که گذاشتین که قابل دانلود نیست

هر لینکی که مشکل دارد لطفا بفرمایید تا اصلاح شود. فلش کارتهایی هم که بیشترین تعداد دانلود را داشته اند در برنامه قرار داده شده است.

امیر چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 21:12

سلام
ممنون از اپلیکیشن خوب شما، فقط یک مورد من می خوام پرونانس pronunc از امریکن به بریتیش تغییر بدهم، چه طور باید این کار رو انجام بدم؟

اینکار رو باید در تنظیمات گوشیتون انجام بدید.

t دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 22:47

یه ویجت درست حسابی هم واسش درست کنید دیگه. حیفه

ali چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:46

با سلام و احترام.
من با برنام پشتیبان گرفتم. بعد گوشیم رو فلش کردم. مجدد که برنامه رو نصب کردم و بازیابی رو زدم که از پشتیبان برگردونه اطلاعات رو، اما این کارو نمیکنه. اصلا پوشه نصب معلوم نیست کجاست. تو رو خدا کمکم کنید. چند ماه زحمت کشیده بودم.

خب وقتی گوشی رو فلش میکنید تمامی محتوای گوشیتون پاک میشه و طبیعتا فایل های پشتیبان هم پاک میشه. ای کاش قبل اینکار پوشه های ضروریتون رو از گوشی انتقال میدادید

Sepita سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 21:43

س. شب خوش. مرسی از برنامه خیلی خوبتون.
خیلی دنبال یه برنامه لایتنر میگشتم ک بتونم واژگان زبان رو دسته بندی کنم ک بطور اتفاقی تو بازار برنامه شما رو پبدا کردم
واقعا عالیه
اما یه مشکل برام پیش اومده، یکی از گروه ها حدود 140تا واژه واردش کردم، امروز ک خواستم مرورشون کنم، برنامه خطا داد و گفت این نسخه آزمایشیه و باید نسخه اصلی رو دانلود کنم، برنامه ای ک دارم، تنها برنامه موجود تو بازاره و ورژن جدیدتری نداره باید چیکار کنم؟؟؟؟ در ضمن گروههای دیگه ک واژه های کمتری دارن، همچین مشکلی ندارن و من راحت تونستم واژه هاشونو مرور کنم.

شما برنامه ی آزمایشی را نصب کرده اید.
در نسخه ی آزمایشی هر گروه بعد از چند روز غیرفعال میشه
برنامه ی اصلی را می توانید از اینجا
https://cafebazaar.ir/app/com.brain.power/?l=fa
دانلود کنید.

مسلم یکشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:23 http://maskanbankblog.com

سلام. من فلش کارتهای خودم رو به برنامه اضافه کردم. همون روز هم مرور کردم اما الان که 4روز گذشته اونا رو نمیبینم. وقتی میرم روی مرور کارتها توی گروه مورد نظر کارتهای جدید رو می بینم. مگه نباید کارتهایی رو که دیروز مرور کردم برای بار اول فرداش بیان برای مرور دوباره؟
متد مرور: معمولی حالت مرور: ابتدا به انتها
امروز هم نمای جعبه لایتنر نوشته 0-0-18-80
نمای قابل مرور 0-0-18-80
اگه سرع جوابمو بدین ممنون میشم.

حالت مرور رو به انتها به ایتدا تغییر بدید درست خواهد شد.

علی دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:57

سلام
یک سوال داشتم: در اپلیکیشن شما اگر کارتی رو مثلا در خانه چهارم مرور کردیم و جواب رو بلد نبودیم، آیا این کارت به خانه سوم بر می گردد یا خانه اول؟

خانه اول برمیگردد

مهران جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 18:25

با سلام، ممنون از برنامه خوبتون
چرا خونه پنجم، 15 تا قسمت داره؟ مگه نباید 16 تا باشه؟ دو برابر خونه قبلی که 8 تاست؟ طوری که هر کارتی که از خونه 16 ام خارج بشه دیگه فرامونش نمی شه؟

طبق متد لایتنرخانه پنجم ۱۵ تاست. ۱+۲+۴+۸+۱۵ یعنی مجموعا ۳۰ روز

سلیمانزاده سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 10:45

سلام با تشکر از زحمتی که برای طراحی و ساخت برنامه کشیدین. واقعا عالیه.
من چند پیشنهاد داشتم:
۱- امکانی اضافه بشه که برنامه بصورت دیکشنری هم اجرا بشه با اطلاعات و واژه هایی که وارد کرده ایم.
۲- در صفحه فلش کارتها و جایی که لیست گروهی نشان داده میشود ممکن شود واژه ای را برای ادیت یا نمایش جستجو و پیدا کرد.
۳- اندازه نمایش تصاویر الصاق شده قابل تنظیم باشه. و در حال حاضر خیلی کوچیکه.
۴- محل ذخیره اطلاعات قابل انتخاب باشه(حافظه داخلی یا خارجی). برای موبایلهایی که حافظه کمی دارند ایجاد فلشکارتهای تصویری امکان پذیر نیست.
ممنون از بذل توجهتان.

سیاهکوهی پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:47

سلام چرا عکس ها از جواب پاک میشن؟

سلام، چجوری فلش کارتها رو برنامه بیارم؟

زومی دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 10:57 Https://zoomiato.com

آخرین آپدیت رو از کجا میشه دریافت کرد ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد