جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

ورژن ۴.۰.۱

مشکل مطرح شده توسط برخی دوستان که در هنگام مرور کارت ها وجود داشت برطرف گردید و ورژن ۴.۰.۱ در بازار قرار داده شد تا پس از تایید توسط بازار بتوانید آن را دانلود نمایید.


با عرض پوزش بابت این مشکل در ورژن ۴.۰ و تشکر ویژه از عزیزانی که این مشکل را گزارش دادند.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:17

سلام
شما می تونید در کنار گزینه های پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات که در صفحه لیست گروه ها و با فشردن کلید منو ظاهر می شوند گزینه بازخورد یا گزارش خطا در نرم افزار رو اضافه کنید که هرگاه باگ در برنامه مشاهده شده کاربران سریع تر اون رو برای شما ارسال کنند تا در ورژن بعد اصلاح کنید یا اینکه کاربران نظرشون رو درباره برنامه برای شما ارسال کنند می تونید یک فرم برای اینکار در نظر بگیرید یا به صورت لینکی از ایمیل شما باشه که به یک برنامه ارسال ایمیل ربط داده شود.

سلام. ممنون از نظرتون.
اگر بخوام فرمی رو برای ارسال مستقیم در برنامه بذارم، نیازمند این هست که دسترسی به اینترنت رو هم در برنامه بذارم. من خودم به شخصه مخالف این مورد هستم. و سعی می کنم تا جای ممکن از Permission هایی که ضروری نیست (مخصوصا اینترنت که خیلی ها در قالب برنامه ازش سوء استفاده می کنند و اطلاعات شخصی کاربران رو دریافت می کنن) استفاده نکنم. زیرا کار اصلی برنامه اینترنت نیست. خیلی از برنامه ها رو می بینید که کارشون به هیچ وجه ارتباطی با اینترنت نداره، اما موقع نصب برنامه از شما دسترسی به اینترنت رو میخوان و نصب این برنامه ها منطقی نیست.
اما میشه لینکی رو گذاشت که کاربران مستقیم ایمیل بفرستن یا به وبلاگ برنامه برن. ولی چون در قسمت "تماس با ما" ایمیل بنده هست و خیلی از کاربران از اون طریق اینکار رو میکنن، گزینه دیگه ای براش درنظر نگرفتم.
موفق باشید.

محمدرضا :جواب و نظری دیگر پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:48

سلام.
حتما لازم نیست شما اطلاعات کاربران مثل مدل و نسخه اندروید و ... دریافت کنید تازه اگر اینکار هم انجام بشه اطلاعات گوشی هست نه اطلاعات شخصی ولی اگر به این شکل صلاح می دونید حرفی نیست.
اما یک نظر دیگر : در هر نسخه احتمالا تعدادی فلش کارت رو کاربران به مجموعه اضافه می کنند اگر در راهنما یا جای دیگر برنامه گزینه دانلود کارت رو قرار بدید و هر مجموعه به صورت لینک شده باشد دانلود و اطلاع از لیست موجود کارت ها راحت تر خواهد بود یا اینکه صفحه ای مخصوص در وبلاگ برایش تعیین کرد. برای مجموعه های چند پارتی هم می شود شماره گذاری کرد.

نه دوست من. منظور بنده رو متوجه نشدید. بنده چنین چیزی نگفتم. عرض کردم اگر بخوام چین کاری کنم باید دسترسی به اینترنت رو از کاربران بخوام.
چون خودم نسبت به برنامه هایی که دسترسی به اینترنت رو به دلایل نه چندان منطقی میخوان، حس خوبی ندارم و نصبشون نمیکنم ، خودم هم در برنامه همچین امکانی رو نمی خوام. چون کار اصلی برنامه، اینترنتی نیست.
بسیاری از برنامه ها بودن و هستن که از طریق اینترنت اطلاعات شخصی کاربران رو می دزدن.می تونید سرچ کنید و من برنامه هایی که میخوان به اینترنت وصل بشن رو براحتی نصب نمیکنم.
بله. برای اینکار که لینک مستقیم دانلود بذارم در برنامه و کاربران، مجموعه آخرین فلش کارت ها رو داشته باشند یک "هاست" نیاز هست که فعلا بنده همچین امکانی رو ندارم. هر زمانی که امکانش باشه حتما قرار خواهم داد.
ممنون
کاوه شاه حسینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد