جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

برنامه ساخت فلش کارت تصویری

همونطور که میدونین فرمت فلش کارت های تصویری Brp هست که فرمت خود برنامه است و با هیچ برنامه ای نمیشه اونو درست کرد مگر اینکه با برنامه اندرویدیتون فلش کارتی رو Export یا ایجاد کنید.

اما شما براحتی میتونید فلش کارت متنی توی کامپیوترتون درست کنید و به برنامه انتقال بدید و به فلش کارت هاتون اضافه کنید. حالا برای راحت تر شدن کار شما عزیزان برنامه ای ساده رو برای درست کردن فلش کارت تصویری ( متنی هم میشه ) اماده کردم. بعد از نصب این برنامه میتونید براحتی سوال و جواب و تصویراتون رو اضافه کنید به لیست کارت ها و بعد روی ایجاد فلش کارت کلیک کنید و فلش کارت خودتون رو بسازید و به برنامه تون روی گوشی اضافه کنید.


خواهش میکنم قبل از استفاده از این برنامه حتما نکات زیر رو بخونید :
  • نکته ۱ : فلش کارت های این برنامه فقط توسط ورژن ۳.۳.۰ و به بعد برنامه قدرت ذهن قابل استفاده است. پس اگر از ورژن های قدیمی تر استفاده میکنید برنامه خودتون رو آپدیت کنید.
  • نکته ۲ : سوال و جواب توی فلش کارت ها بدلیل ساختارشون فقط میتونن یک خطی باشن. تنها توی خود برنامه میتونید سوال و جواب رو توی چند خط بنویسید. پس اگر توی این برنامه حتی سوال و جواب رو در چند خط بنویسید باز هم در برنامه یک خط در نظر گرفته میشن.
  • نکته ۳ :سوال و جواب در فلش کارت ها توسط ویرگول , جدا می شوند. پس در سوال از علامت ویرگول , استفاده نکنید زیرا به عنوان جدا کننده سوال وجواب در نظر گرفته شده است.
  •  نکته ۴ : این برنامه با زبان جاوا نوشته شده و نیاز هست که شما برای احرای اون برنامه JRE رو نصب کرده باشید روی سیستمتون. من برای راحتی کار لینک دانلود این برنامه رو قرار دادم براتون.
  • نکته ۵ : این برنامه بسیار ساده است و همانند برنامه قدرت ذهن آروم آروم تکمیل میشه. پس لطفا صبور باشید.
--------------------------------------------------------------------------------------
قبل از اجرای برنامه شما باید برنامه زیر رو نصب کنید:
دانلود JRE برای ویندوز (حجم ۱۵.۶ مگابایت)
برای دانلود برنامه برای ویندوز سون، Xp، ویستا و ... روی لینک زیر کلیک کنید.
دانلود برنامه BPR Maker V0.9 برای ویندوز (حجم ۴۴۱ کیلوبایت)
----------------------------------------------------------------------------------------
و اما اگه لینوکس دارید...
دانلود فایل JAR برنامه BPR Maker V0.9 برای لینوکس (حجم ۱۰۹ کیلوبایت)
برای اجرا در لینوکس از نصب بودن jre اطمینان حاصل کنید و سپس از طریق خط فرمان با دستور
$ java -jar BPRMV0.9.jar
برنامه رو اجرا کنید.
-------------------------------------------------------------------------------------------
روش دیگر اجرا : اگر به هر دلیلی در ویندوز امکان اجرای برنامه نبود می توانید فایل JAR را دانلود کرده و بر روی آن راست کلیک کرده و open with را بزنید و آن را با برنامه JRE که احتمالا با نام Java Platform و ایکون سفید با عکس فنجان قهوه ظاهر می شود باز کنید.
دانلود فایل JAR برنامه

نظرات 18 + ارسال نظر
لادن سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:17

سلام ممنون ،اول از برنامه خوبتن ممنون
من فایل JAR رو دانلود کردن اما وقتی فلش کارت ها رو درست می کنم می ریزم روی گوشی فونت فارسیش نمی خونه. همش علامت سوال نشون میده
ممنون میشم اگر سریع راهنماییم کنید چون این برنامه رو احتیاج دارم وافعا

لوکال سیستمتون رو به فارسی تغییر بدید.
نحوه تغییر لوکال سیستم در
http://brainpower.blogsky.com/1393/01/22/post-65/BPRM-Locale
توضیج داده شده است.

لادن پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:52

مشکل حل نشد ؟ بخدا من خیلی خیلی به این برنامه احتیاج دارم :(

از طریق ایمیل پیگیری کنید.
ممنون.

لادن جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:23

ایمیلتون لطف می کنید؟؟

پاسختون رو فرستادم به ایمیلتون.
kaveh228@gmail.com

لادن جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

سلام ممنون از توجهتون ولی من ایمیلی دریافت نکردم از شما

frahad دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:18

سلام ممنون از راهنما ییتون
فقط در پاسخ که فارسی مینویسیم جاش علامت سوال میزاره ولی انکلیسیو درست میاره توی گوشی که بیشتر همون فارسی احتیاجه.
منم با همون فایل jar کار میکنم.(همون مشکل لادن خانومه مشکله من فکر کنم)
بازم ازتون ممنون

خواهش میکنم. بله. متاسفانه من شرمنده کاربرانی که این مشکل رو دارند هستم، مخصوصا خانوم لادن که خیلی وقت هست این مشکلو گفتن ولی هنوز فرصت نکردم مشکلو برطرف کنم.

پدرام چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:17

سلام.متاسفانه من هم مشکل علامت سوال شدن رو دارم.لوکال سیستم هم کلا فارسی بود.
الان نمیدونم پشتیبانی هست که جواب بده یا نه؟
در ضمن اون فلش کارت هایی که ساختم و علامت سواله الان کلا پر میشه؟

samir سه‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:48

سلام
عزیز این نرم افزار داخل ویندوز 8 اصلا باز نمیشه،باید چکار کنم؟

نرم افزار jre را نصب کرده اید؟

samir پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:15

آره jre رو نصب کردم اما جواب نمیده همین طور فایل jar رو نصب کردم بازم جواب نمیده!!!!!!!!

فایل jar رو چطور باز می کنید؟ فایل jar نصبی نیست.

مهدی پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 20:47

سلام منم از لوکال سیستم فارسی رو انتخاب کردم ولی بازم فارسیش علامت سوال میذاره
از Bprm0.9 استفاده میکنم و ویندوزم 8 هستش چیکار باید کرد تا فونت فارسی درست بشه؟
برای کلماتی که مترادف دارند و میخواهیم مترادفو بنویسیم باید چطور عمل کرد؟

karo پنج‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:58

سلام ..خیلی ساختن فلش کارت رو راحت کرده ... اما کاش قابلیت رسم تصویر هم داشت مثل رسم تصویر نسخه آندروییدی

مهدی شیرکوند جمعه 21 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 15:46

سلام و خداقوت. برنامه ی خیلی خوب و عالی و پر کاربردیه.دستتون درد نکنه. ولی چون گاها اتفاق می افته که گوشی باید ریست بشه و یا گوشی گم میشه و غیره اگر بشه فایل هایی رو که با گوشی تولید کردیم به رایانه منتقل کنیم برای روز مبادا، خیلی بهتر میشه. البته ممکنه بشه این کارو کرد ولی راهش رو من بلد نیستم. لطفا راهنمایی بفرمایین. ممنون

محمد شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:39

باسلام وقت بخیر
سوالی داشتم:
یک سری فلش کارت در خونه دارم می خواستم بدونم آیا میشه از سوال و جواب اونها عکس بگیرم و اونها را به داخل نرم افزار اندرویدی لایتر ببرم؟ تشکر منتظر پاسختون هستم...

شما برای هر سوال یا جواب میتونید تصویر هم اضافه کنید.
می تونید از همه ی سوال ها و جواب هاتون عکس بگیرید و اون ها رو به برنامه اضافه کنید.

Buddha یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:20

ممنون می شم راهکاری برای نوشتن فلاش کارت در کامپیوتر ارائه بدید مثل اینکه از سال 92 این مشکل بوده و ما خبر نداشتیم وگرنه اینقدر تعریف این نرم افزار را به دیگران نمی کردیم

برنامه ای را برای این منظور برای درست کردن فلش کارت تصویری نوشته ام ; که می توانید از اینجا http://brainpowerleitner.ir/1392/07/04/post-45/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%81%D9%84%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C دانلود کنید. همچنین می توانید در اکسل در دو ستون سوال و جواب ها را بنویسید و با فرمت CSV ذخیره کنید. بعد از انتقال فایل ایجاد شده به گوشی می تونید با گزینه ی درج کارت از طرق فایل، فلش کارت رو اضافه کنید به برنامه

مهدی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 19:28



ایمیل : [پنهان میماند]
وب/وبلاگ :

مهدی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 19:31

خیلی ممنون از زحمات بی حد شما.کاملا از این مجموعه راضیم.

علی م سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 15:56

سلام، خسته نباشید
ببخشید، ویندوز من 10 هستش و وقتی نرم افزار BPRM رو میخوام باز کنم ارور
Could not find the main class: bprm.BPRM. Prigram will exit. رو میده. باید چ کنم؟ فایل جار رو هم دانلود میکنم و از طریق JRE میخوام بازش کنم ولی سریع صفحه سیاهی میادو میره.

hamed شنبه 7 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 23:48

با تشکر از سایت خوبتون .. فایل نصب اصلا ران نمیشه مشکلش چیه؟

امین پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 17:14

فلش ها با این برنامه تهیه می کنم و ذخیره می کنم سپس فایل ذخیره شده را به گوشی منتقل می کنم.
وقتی از طریق گوشی و برنامه قدرت ذهن فایل را انتخاب می کنم متاسفانه پیام میده یا کارتها تکراری می باشد و یا فایل خالی است!!
یعنی کارتها را نمی تواند از فایل باز کند و به عبارتی این برنامه با برنامه ذهن برتر همخوان نیست.
گوشی بنده اندروید 9 می باشد
چکار کنیم، راهنمایی کنید؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد