جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

امکان تغییر اندازه قلم نقاشی

به پیشنهاد یکی از دوستان (در نظرهای مربوط به برنامه در سایت بازار) امکان تغییر اندازه قلم نقاشی نیز به برنامه افزوده شد.



در ورژن بعدی برنامه (۱.۴) شاهد این امکان خواهید بود.

با تشکر از این دوست عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر
karo دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:26

خیلی ممنون برای بهبود این نرم افزار .. هر روز داره بهتر میشه

امیرحسین پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:03

دوستان عزیز با سلام.
اولا خیلی خیلی از کار بی نظیرتون تشکر میکنم.که فقط اگه اهل جعبه لایتنر باشی ازش این کار بزرگ رو درک میکنی.من واقعا با این برنامه صفا میکنم.خدا خودش عوضتون بده.
تنها مشکلی که دارم همین تایپ کردنه.با اکسل که اصلا نشد .تو اپدیت برنامه هم فایل به صورت تکست ذخیره میشه و تو گوشی نشون میده ولی هر چی به برنامه اضافش میکنم نمیاد.به هر روشی بگین امتحان کردم.اگه میشد که با لب تاب تایپ کنم و از شر کیبورد گوشی خلاص بشم خیلی خوب بود.ممنون میشم راهنماییم کنین.
در ضمن گوشیمSONY Expria TXهست

با سلام.
ممنون از لطفتون.
پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد. اگر اموزش ها کفایت نکرد، فایل TXT خودتون رو برای من بفرستید تا ببینم مشکل از کجاست. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد