جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

ورژن ۱.۴ منتشر شد

ورژن ۱.۴ برنامه قدرت ذهن منتشر شد.

شما میتوانید برنامه خود را از طریق بازار آپدیت کنید.


از ویژگی ها و تغییرات برنامه در این ورژن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. امکان تغییر اندازه قلم نقاشی
  2. امکان مرور کارت ها به صورت تصادفی (پیشنهاد از اسماعیل)
  3. امکان ویرایش کارت ها هنگام مرور (پیشنهاد از محمد حیدری)

۱. در قسمت نقاشی ازین پس گزینه ای به منو افزوده شده است که به شما دوستان عزیز این امکان را می دهد اندازه قلم نقاشی خود را تغییر دهید و با قلم با اندازه های مختلف شکل خود را رسم نمایید.

۲. در ورژن های قبل (تا ورژن ۱.۳) در هنگام مرور، کارت ها به ترتیب از خانه ی آخر به خانه اول نمایش داده می شدند و در این ورژن (۱.۴) گزینه ای به تنظیمات افزوده شده است که در صورت فعال کردن آن، هنگام مرور، کارت ها به صورت تصادفی نمایش داده خواهند شد.

۳. امکانی که نیاز آن در برنامه احساس می شد، ویرایش کارت ها در هنگام مرور است که ازین پس شما عزیزان در هنگام مرور می توانید هم از طریق منو و هم از طریق گزینه های بالای صفحه کارتی را که در حال مرور آن هستید ویرایش نمایید.


در پایان از همه عزیزانی که با پیشنهادات سازنده خود ما را در بهبود برنامه یاری می کنند تشکر می نماییم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 05:36

سلام دوست عزیزم. با تشکر بسیار زیاد از فعالیت ارزشمندتون دومرتبه قدردانی میکنم از این احساس مسئولیت و پیگیری شما.من همونطور که فرمودید دوباره موبه مو و با رعایت نکاتی که در ایمیل گفتین فیش رو با لب تاب نوشتم و به گوشی منتقل کردم ولی متاسفانه بازم نشد. ولی مشکل دیگه ای که در اپدیت برنامه برام بوجود اومده وخیلی ازارم میده اینه که وقتی عکس اضافه میکنم اون عکس بسبار کوچیک وبی کیفیت ثبت میشه.با اینکه همون عکس توی البوم گوشی بزرگ هست ولی تو برنامه خیلی خیلی کوچیکه و حتی وقتی روش زوم میکنی هیچی دیده نمیشه . قابلیت زوم کردن که به برنامه اضافه شده کارمیکنه به درستی وحتی فیشهایی که قبل اپدیت نوشتم و عکسهای بزرگ دارن همون شکلی بزرگ موندن. گفتم این نشکلو گزارش کنم و بپرسم ایا امکانش هست که فعلا تا برطرف شدن مشکل من ورژن اول برنامه رو نصب کنم و اینکه فیش هام تمام و کمال به اون منتقل میشه؟ با اینکه امکانات و محیط جدید برنامه خیلی بهتر شده بخصوص امکان ویرایش همزمان ولی عکس خیلی برام مهمتره. صمنا گوشی من سونی اکسپریا تی ایکس هست. با تشکر بسیار فراوان

سلام. با تشکر.پاسخ شما به ایمیلتون ارسال شد.

رضا همت چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:25

باسلام وبا تشکر از نرم افزار خوبتون بسیار عالی بود
دوست عزیز من یه مشکلی که برام پیش اومد،اونم موقعه نمایش عکسها در فلش کارتها، عکسها خیلی کوچک وناخوانا دیده میشوند،خواستم که اگه ممکنه من رو راهنمایی کنید،در ضمن من نسخه اصلی نرم‌افزار رو از سایت بازار خریدم،وگویش اینجانب Sony Xperia ion
میباشد،قبلا از همکاری شما ممنون وسپاسگزارم.

سلام. اگه کیفیت تصاویر پایینه توی تنظیمات برنامه گزینه ی تصاویر دوربین رو انتخاب کنید و کیفیت تصویر رو تنظیم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد