جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

امکان تلفظ اتوماتیک

به درخواست شما امکان تلفظ خودکار نیز در ورژن بعد وجود خواهد داشت.
در تنظیمات اگر گزینه ی «تلفظ اتوماتیک» را انتخاب کنید در هنگام مرور کارت ها سوال و جواب توسط برنامه تلفظ خواهد شد.
شرط تلفظ در برنامه داشتن سرویس tts هست.
پیشنهاد از «منصور توکلی» «star» «دامپزشک»

نظرات 2 + ارسال نظر
... سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 03:47

سلام
من گوشیم رغم این که از سرویس ttf پشتیبانی میکنه و تو برنامه هم تیک تلفظ خودکار رو ام زدم ولی باز هم تلفظ نمیشه
مشکل کجاست ؟

M چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 21:01

حاجی ببین میدونم تخمتم نیست که من چی میخوام
ولی این همه زحمت کشیدی برنامه رو نوشتی ، من به خاطر تلفظ نداشتنش برنامه مشابه خیلی امتحان نصب کردم کارمم راه میندازنن ولی این چیز دیگس
فقط
فقط
انگار ورژن های بالا تلفظ نمیکنه
یعنی تو گوشی قبلیم که اندروید چهار و دو هست تلفظ میشه ولی گوشی فعلی با اندرویید ۶ نمیشه گوشی های دیگه هم امتحان کردم با ورژن های بالا نشد مثلا ۷
خب مومن تو که اینو ردیف کردی این باگشم رفع کن بزار تو گوشی فعلیم هم استفاده کنم چون تلفظ به شدت ملاکه
اگر برنامه ای چیزی هم هست که این مشکل رو رفع میکنه معرفی کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد