جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

نسخه ۳.۴.۰ منتشر شد

نسخه ۳.۴.۰ برنامه جعبه لایتنر قدرت ذهن بر روی سایت بازار قرار گرفت تا پس از تایید برای آپدیت قرار داده شود.

از ویژگی های این ورژن :

۱. امکان تلفظ اتوماتیک ( پیشنهاد از توکلی، star، دامپزشک)

۲. امکان یادآوری زمان مرور (پیشنهاد از Mahmoud)

۳. امکان درج علائم و نمادهای ریاضی

۴. تغییر در نحوه نمایش لیست کارت ها

۵. تغییراتی در ظاهر برنامه

۶. فیکس کردن چند باگ کوچک

برای اطلاعات بیشتر راجع به هرکدام از تغییرات به پست های قبلتر مراجعه کنید.


نظرات 4 + ارسال نظر
سینا شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:01

سلام اگر زمانی که یک گروه را باز میکنیم دکمه افزودن کارت دم دست باشد کنار دکمه مرور کارت بهتر است

شائشی دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:16

نرم افزار های رایانه ای تعداد های خانه ها را به 10 خانه افزایش داده اند که این قابلیت باعث تثبیت کامل اطلاعات در حافظه دراز مدت می شود لطفا تعداد خانه ها را به 10 خانه ارتقائ دهید.

تا جای ممکن سعی شده است متد اصلی لایتنر رعایت شود.
افزایش خانه ها به 10 خانه زمان زیادی رو برای مرور می خواد.
و اگه قرار باشه زمان بندی بین خانه ها مثل لایتنر باشه بیشتر از یک سال طول میکشه تا یک کارت از جعبه خارج بشه.

۱۰ خانه پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:25

این حرف شما هم درست هست اما کاربر مجبور نیست که تا ده خونه رو کامل بره منظورم اینه که یک متد ۱۰ خانه ای هم به برنامه ات اضافه کند مثل متد دو هفته ای و یک هفته ای که اضافه کردی اگه خودت با لایتنر کار کرده باشی می فهمی که ۵ تا خونه کافی نیست لطفا متد ۱۰ خانه ای رو هم به تنظیمات برنامه اضافه کنید من برنامه های معروف رو هم دیدم ۱۵ خانه داشتند.

محمدرضا شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:23

سلام
حالا شما متد لایتنر 10 خانه ای رو هم اضافه کنید اگر کاربران اعتراض کردند حذفش کنید.

دوست عزیز من خدمتتون عرض کردم که ۱۰ خونه ای مشکلش چیه.
نوشتن برنامه به این راحتی نیست که شما فکر می کنید.
این که من بخوام متد ۱۰ خونه رو اضافه کنمُ به این صورت نیست که از توقفسه بردارم بذارم جلوی مشتری اگه دوست نداشت ببرم بذارم سر جاش.
من باید ساعت ها فکر کنم. ساختار برنامه ۵ خونه ایه. باید وقتی ۱۰ خونه اضافه میشه کل برنامه رو دوباره مرور کنم. اگر کوچکترین اشتباهی کنم حتی به اندازه یک حرف، ممکنه اتفاقات دیگه ای بیفته.
و انجام اینکار وقت زیادی رو میخواد. منم در حد توانم سعی می کنم خواسته های کاربرا رو عملی کنم. همونطور که تا بدینجا اینطور بوده.
با همه ی این تفاسیر بررسی می کنم ببینم چی میشه.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد