جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

نکات استفاده از برنامه

برنامه قدرت ذهن جعبه لایتنر را با امکانات فراوان شبیه سازی می کند، اما برای استفاده از آن و نتیجه بهتر نکات زیر را بدقت بخوانید :

  1. از گزینه ی «دوباره بپرس» در هنگام مرور کمتر استفاده کنید زیرا با متد لایتنر در تضاد است.
  2. تا حد ممکن قبل از مرور کارت ها در نوبت خود، از «مرور آزاد» استفاده نکنید، زیرا زمان بندی لایتنر برای مرور کارت ها را از بین می برد و باعث می شود شما قبل از زمان مشخص شده توسط متد لایتنر کارت ها را در مرور آزاد ببینید.
  3. در تنظیمات تیک گزینه ی «حالت مرور» را بردارید تا طبق متد لایتنر کارت های قدیمی تر را زودتر مرور کنید.
  4. تنها «متد معمولی» (در تنظیمات برنامه) طبق متد لایتنر است.
  5. اگر عکس های دوربین تمام صفحه نمی شود و یا با کیفیت کمی دیده می شود، در تنظیمات برنامه قدرت ذهن، کیفیت عکس های دوربین را بر روی «کیفیت بالا» قرار دهید.
  6. در جایی که نور کمتری در محیط وجود دارد برای اینکه چشمانتان موقع مرور کارت ها اذیت نشود، حالت شب را فعال کنید اما در جایی که نور بیشتر است حالت شب را غیرفعال کنید.
  7. اگر تعداد کارت هایتان زیاد است (مثلا بیشتر از ۵۰۰ تا) سعی کنید آنها را در گروه های جداگانه دسته بندی کنید تا هم برای مرور راحت تر باشید و هم سرعت برنامه برای کار با کارت ها کم نشود.

نکات دیگر :

  • اگر فلش کارتی ساخته اید آنها را با گزینه ی «ایجاد فلش کارت» ایجاد نمایید و برای ما بفرستید تا در وبلاگ قرار دهیم و همه کاربران بتوانند از زحمات شما استفاده کنند و از آن بهره مند شوند.
  • برای دیدن ویژگی های جدید هر ورژن و راهنمای همه ی قسمت های برنامه به این وبلاگ مراجعه کنید. زیرا هر امکانی که به برنامه اضافه شده است توضیحات آن در وبلاگ وجود دارد. اگر کافی نبود از طریق ایمیل سوال خود را بپرسید.
  • اگر برنامه ما به شما کمک کرده است تا مطالبی را راحت تر به ذهن بسپارید، می تونید برای حمایت از ما به سایت بازار برید و نظر خودتون رو با دادن ۵ ستاره حتی در حد یک کلمه بیان کنید. اینکار تنها ۵ دقیقه زمان شما را میگیرد اما انگیزه ما را برای اجرای نظرات شما در ورژن های بعد دوچندان میکند.


اکثر امکانات برنامه با نظرات عالی و خلاقانه کاربران عزیز در برنامه قرار داده شده است. شما میتوانید نام پیشنهاد دهندگان را در وبلاگ برنامه در کنار هر امکانی که به برنامه افزوده شده است مشاهده کنید. با تشکر از شما دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر
morty0111 سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

ممنون بابت برنامه خوبتون
اگه ممکنه امکان تغییر فونت رو مثل اندازه فونت ها ایجاد کنین و چند فونت زیبا

مرسی.
بخاطر دو زبانه بودن برنامه تا بحال این امکان در برنامه قرار داده نشده است. شاید در ورزن های آینده اعمال شود.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد