جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر
جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر تصویری قدرت ذهن برای اندروید

جعبه لایتنر قدرت ذهن برای اندروید با امکان رسم تصویر بر روی کارت ، درج فلش کارت و امکانات کاربردی دیگر

ورژن ۴.۱.۱ منتشر شد

نسخه ۴.۱.۱ بر روی سایت بازار قرار گرفت.

۱. در این نسخه مشکل منوی «پشتیبان گیری» در برخی گوشی ها و برخی مشکلات دیگر رفع شده اند.

۲. امکانی که به این نسخه افزوده شده است امکان رد کردن کارت هاست. در این ورژن شما می تونید هر کارتی رو که به هر دلیلی تمایل به پاسخ دادن به آن ندارید رد کنید. تفاوت این دکمه با گزینه ی دوباره بپرس این است که این گزینه قبل از نمایش جواب به شما نمایش داده می شود. ولی گزینه ی دوباره بپرس بعد از دیدن جواب به شما نمایش داده می شود.

۳. تغییر دیگر این ورژن که البته ممکن است برای کاربران فارسی زبان زیاد مهم نباشد افزوده شدن ۹ زبان دیگر علاوه بر انگلیسی و فارسی به برنامه است.

۴. فلش کارت هایی که بیشترین دانلود را داشته اند مانند ۵۰۴ کلمه ضروری، ۱۰۱ اصطلاح کاربردی، ۲۰ اصطلاح کاربردی و لغات ادبیات و عربی دبیرستان نیز در برنامه گنجانده شده اند تا نیاز به دانلود آنها نباشد و هر زمانی که نیاز داشتید بتوانید آنها را از طریق منوی برنامه آنها را اضافه کنید.


نظرات 6 + ارسال نظر
محمد شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:55

سلام
در این ورژن فقط دو قابلیت رد کردن و پشتیبان گیری ضروری است و دو قابلیت آخر اصلا موردنیاز نیست برای کسی که می خواهد انگلیسی یاد بگیرد چه لزومی دارد برنامه لغات عربی و ادبیات را مشاهده کند؟یا اینکه وجود زبان ها دیگر چه مزیتی دارد؟
بهتر است فقط به فکر این نباشید که در یک نسخه که منتشر می کنید تعداد قابلیت هایی که اضافه کردید زیاد نشان دهید می توانستید قابلیت هایی که در نظرسنجی بود اضافه می کردید.

سلام.
اولا امیدوارم توجه به نظرات و اعمال خواسته های شما در هر ورژن و پشت سر هم، برای من تبدیل به یک وظیفه ی اجباری نشود!!!!
دوما فلش کارت های اماده رو من بر اساس تعداد بیشترین دانلودهای وبلاگ قرار دادم.
سوما اضافه کردن زبان ها هم به دلیل اینکه زمان زیادی نمیخواست انجام شد.
چهارما بنده به این فکر نیستم که پشت سر هم تعداد قابلیت ها رو زیاد نشون بدم. بلکه هدفم این بوده که کاربران برنامه موقع کار کردن باهاش احساس راحتی کنند، وگرنه زیاد نشون دادن قابلیت های برنامه برای من در مقایسه با وقتی که برای اجرای خواسته های کاربران میذارم، سودی رو نداره دوست عزیز. بنده برای دل خودم این کار رو میکنم.
در نهایت طبیعتا من در اجرای نظرات و افزودن قابلیت های مطرح شده به برنامه مختارم....
موفق باشید.
کاوه شاه حسینی

سولماز شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:09

سلام و خسته نباشید.
آقای مهندس به خاطر توجه شما به نظرات کاربران خیلی متشکرم.
انشاءالله همیشه موفق باشید.

خواهش میکنم.
موفق باشید.

فرامرزی شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:15

ضمن سلام و خسته نباشید.
ممنون میشم در ورژن بعدی گزینه حذف کارت را در برنامه قرار بدهید
با احترام

sasily پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 16:29

با عرض سلام و خسته نباشید ممنون از برنامه خوبتون. اگه لطف کنید لغات تخصصی و لغات ارشد عمران و نقشه برداری و معماری رو هم قرار بدین برای دانلود. و همچنین تلفظ لغات میتونه از این بهتر باشه ،منتظر آپدیت ها و امکانات جدید برنامه هستیم

سلام.
من رشته تخصصیم عمران و معماری و... نیست و علاوه بر این فرصت تهیه فلش کارت هایی که شما فرمودید رو هم ندارم. اگر دوستانی که این فلش کارت ها رو برای خودشون ایجاد کردند در اختیار بنده قرار بدن، من حتما برای استفاده شما اونو برای دانلود میذارم.
تلفظ لغات برنامه هم به سرویس TTS گوشیتون و تنظیماتش بستگی داره.
موفق باشید.

morteza پنج‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 22:39

سلام
برنامه خیلی خوبی دارید واقعا مفیده خسته نباشید
ببخشید سوالم رو جای بدی مطرح می کنم، پشتیبانی که از برنامه گرفته میشه کجا ذخیره میشه؟

سلام. خواهش میکنم.
پشتیبان در پوشه ای به نام
.BrainPower ذخیره میشه. ابتدای اسم پوشه دات یا نقطه داره و به همین خاطر مخفیه. برای نمایش این پوشه توی تنظیمات فایل منیجر گوشیتون امکان نمایش فایل های مخفی رو فعال کنید.
موفق باشید.

علی دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 17:42

سلا، این فلش کارت های آماده رو چجوری میشه استفاده کرد؟ دانلود میکنم ولی چجوری وارد برنامه کنم؟

فلش کارت دانلود شده رو روی کارت حافظه گوشیتون بریزید.
در برنامه یک گروه بسازید. از منوی گروه گزینه ی «افزودن کارت از طریق فایل» را بزنید. و فلش کارت دانلود شده را انتخاب کنید تا به گروه اضافه شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد